اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139536118

درپنجمین دوره بازیهای ساحلی آسیا رقم خورد

نقره قنبری پس از طلای شیخ الاسلامی در کوراش

کد: 13950705139536118

https://goo.gl/m2R92G

، تهران , (اخبار رسمی): قنبر علی قنبری در فینال رقابت های کوراش با قبول شکست مقابل نماینده ازبکستان چهامین مدال کاروان ایران را بدست آورد.

نقره قنبری پس از طلای شیخ الاسلامی در کوراش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودوو کوراش ؛ قنبر علی قنبری نماینده وزن -66 کیلوگرم کشورمان در رشته کوراش با پیروزی برابر نمایندگان ترکمنستان و تایلند راهی مرحله نیمه نهایی شد ، در این مرحله نیز مقابل نماینده میزبان به برتری رسید و پس از قبول شکست مقابل توختائف ویرجیون نماینده کشور ازبکستان اولین نقره ای کاروان شد .
لازم به توضیح است  دیگر نماینده کوراش کشورمان محمد حسین شیخ الاسلامی  در وزن -60 کیلوگرم دیروز موفق به کسب اولین مدال طلای کاروان ایران در این دوره از رقابت ها شده بود .
بازیهای ساحلی آسیا از 3 تا 12 مرهماه در شهر دانانگ در حال برگزار می باشد و کاروان ایران با 33 ورزشکار در 9 رشته ورزشی در آن حضور دارد .

روز گذشته نیز میلاد شیخ الاسلامی در وزن 60 کیلوگرم مسابقات کوراش اولین طلای کاروان ایران را در بازیهای ساحلی آسیا از آن خود کرد.

ایران با سه کوراش کار در این مسابقات حضور یافته است که عملکرد بچه های ما تا کنون موفقیت آمیز و  توام با درخشش شیرمردان کوراش ایران بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران

ورزش «جودو» یکی از ورزشهای قدیمی در کشور ژاپن و بنیانگذار آن استاد "جیگارو کانو" است. واژه "جودو" از ترکیب دو کلمه "جو" به معنای ملایمت ، و واژه "دو" به معنی اصل و یا روش است. لغت"جو" از ورزش «جوجیتسو» مشتق شده که توسط سامورایی ها مورد استفاده قرار می گرفت، پس جودو را تحت عنوان "روش ملایمت" ترجمه کرده‌اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش