اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142946023

در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان

نمایشگاهی از آثار هنرجویان تابستانی برپا می‌شود

کد: 13950707142946023

https://goo.gl/F1GWsK

، تهران , (اخبار رسمی): آثار هنرجویان مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در نگارخانه این مرکز در معرض دید علاقه‌مندان، قرار گرفته است.

نمایشگاهی از آثار هنرجویان تابستانی برپا می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ابوالقاسم سلیمانی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری با بیان این مطلب گفت: در تابستان 1395 بیش از 253 نفر هنرجو ثبت‌نام و در کارگاه‌ها حضور پیدا کردند که از این تعداد 482 اثر خلق و در نمایشگاه عرضه شده است.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تصریح کرد: آثار هنری خلق شده با هدف تشویق و آگاهی والدین و هنرجویان برپا شده است.

وی گفت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در تابستان 1395 بسته‌های آموزشی تهیه کرد که شامل آموزش‌هایی متناسب با سن اعضای کودک و نوجوان است. 

سلیمانی با بیان این‌که کارگاه عروسک‌سازی در تابستان 1395 در این مرکز برگزار شد، افزود: 25 عنوان کارگاه با موضوع‌های نقاشی، سفال، کلاژ، عکاسی، چاپ، سرامیک، دور ریختنی‌ها، هوا و فضا، شعر و قصه، تئاتر کاغذی، شطرنج و... اجرا شد.

وی ادامه داد: هم‌چنین آموزش‌های اوریگامی 3 بعدی و ساخت زیورآلات مخصوص هنرجویان دختر نیز در تابستان 1395 در این مرکز، برگزار شد. 

نمایشگاه آثار هنرجویان از 4 تا 13 مهر به مدت 10 روز در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی