اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950708143145812

اولویت‌های پژوهشی سازمان بهزیستی کشور

کد: 13950708143145812

https://goo.gl/p12Xzn

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان بهزیستی کشور اولویت‌های پژوهشی خود در سال 95 را منتشر کرد.

اولویت‌های پژوهشی سازمان بهزیستی کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان  بهزیستی، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی از اولویت‌های پژوهشی بهزیستی کشور در سال جاری آگاه شوند.

یادآوری می شود در راستای کیفیت‌بخشی به مأموریت‌ها از  طریق جلب مشارکت و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند نخبگان، اندیشمندان و دانشمندان فرهیخته کشور، این سازمان اقدام به تهیه و انتشار فهرستی از زمینه‌ها و عنوان‌های پژوهشی مورد نیاز خود کرده است.
 برای مشاهده اولویت‌های پژوهشی اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]