اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950708143205423

دانش آموزان میزبان کار خیر می شوند

کد: 13950708143205423

https://goo.gl/umhB73

، تهران , (اخبار رسمی): دانش آموزان 10 مهرماه میزبان کمک به همکلاسی های بی بضاعت می شوند.

دانش آموزان میزبان کار خیر می شوند

 به  گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد،علی محمد ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد و حمید رضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به منظور تکریم دانش آموزان نیازمند و توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و احسان و تلاش جهت برقراری عدالت اجتماعی  در مراسمی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

علی محمد ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد  در این مراسم  گفت: گسترش همکاری موثر و مستمر برای کمک به امور دانش آموزان نیازمند، نشر و ترویج فرهنگ احسان و نوع دوستی و انفاق در بین دانش آموزان و ایجاد برقراری عدالت اجتماعی از اهداف این تفاهم است.

وی به تعهدات کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در کمک به دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: بهره مندی از ظرفیت های سایر تشکل های دانش آموزی، ارائه طرحهای فرهنگی و اجتماعی، نیازسنجی دقیق از احتیاجات دانش آموزان و نظارت بر توزیع عادلانه کمکهای جمع آوری شده و برگزاری مراسم تجلیل از نونهالان خیر کشوری از جمله این تعهدات است.

ذوالفقاری با اشاره به نحوه هزینه کرد کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده، یادآور شد: کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در مدارس با نظارت کمیته امداد و سازمان دانش آموزی برای رفع نیازمندی های دانش آموزان همان مدرسه (پوشاک، نوشت افزار و مساعدت مالی) هزینه می شود.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست جشن عاطفه ها تا کنون 250 میلیارد ریال کمکهای مردمی ثبت شده است، خاطر نشان کرد: کمیته امداد برای نخستین بار همزمان با برگزاری جشن عاطفه ها و پیش از شروع آغاز سال تحصیلی با پرداخت 110میلیارد ریال از محل اعتبارات این نهاد نسبت به تامین بخشی از هزینه های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت اقدام کرده است.

شایسته ذکر است جشن عاطفه های امسال در بخش نخست و مردمی در روز 25 شهریور ماه جاری برگزار شد و در روز شنبه 10 مهرماه نیز زنگ جشن عاطفه ها درمدارس سراسر کشور نواخته خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]