اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711145985423

همایش ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد

کد: 13950711145985423

https://goo.gl/PD9zG2

، تهران , (اخبار رسمی): همایش سه روزه ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد در مشهد مقدس برگزار شد، به پایان رسید.

همایش ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد،ششمین همایش ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد در استان خراسان رضوی با حضور فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، حجت الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و مسئولان استانی برگزار شد.
در این همایش ملی 300 سالمند تحت حمایت با اولویت سالمندان مناطق محروم تر و افرادی که تاکنون توفیق تشرف برای زیارت امام رضا(ع) را نداشته اند و همچنین سالمندان نخبه در عرصه های مختلف ورزشی، هنری، قرآنی و سالمندانِ کارآفرینی که با استفاده از خدمات کمیته امداد به خودکفایی رسیده و باعث اشتغالزایی افراد دیگر شده اند و یا مادران و پدران سالمندِ سرپرست خانوار دارای فرزندان نخبه در زمینه های مختلف علمی ، هنری ، اجتماعی و فرهنگی حضور دارند که از هر استان 10 نفر از سالمندان به نمایندگی از دیگر سالمندان تحت حمایت آن استان حضور داشتند.
کارگاههای آموزشی ویژه سالمندان در حوزه بهداشت و سلامت در این همایش سه روزه برگزار شدو همچنین ایستگاههای سلامت نیز در این همایش خدمات مختلفی به سالمندان ارائه دادند.
همایش ملی روز سالمند به مناسبت گرامیداشت هفته سالمندان هشتم مهر ماه جاری به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار شد. در این  اختتامیه این مراسم  که دیروز  برگزار شداز سالمندان نمونه کشوری تحت حمایت کمیته امداد، تجلیل و قدارنی شد.
شایسته ذکر است، یک میلیون و 500 هزار سالمند به دلیل فقر مالی و سکونت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و عدم سلامت جسمانی متناسب با سن و همچنین به علت نداشتن هیچگونه بیمه درمانی، تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد62 درصد را زنان و 38درصد آن را مردان تشکیل می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]