اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147555423

رئیس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران :

الگو گیری سازمان یونسکو ازطرح های کمیته امداد

کد: 13950711147555423

https://goo.gl/YSFNfG

، تهران , (اخبار رسمی): حسین احمدیان، معاون فرهنگی کمیته امداد با استر لاروش، رئیس دفتر منطقه ای یونسکو و سعدالله نصیری، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو به منظور تعامل و همکاری و آشنایی با فعالیت های این نهاد در رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان دیدار و گفت وگو کرد.

الگو گیری سازمان یونسکو ازطرح های کمیته امداد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، حسین احمدیان ، معاون فرهنگی کمیته امداد در این دیدار با اشاره به اینکه توانمندسازی فکری مددجویان از اولویت های حوزه فرهنگی است گفت: برگزاری دوره های آموزشی ، اردوهای زیارتی و سیاحتی، نشست های تخصصی و پرداخت هزینه های تحصیلی به صورت ماهیانه به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، استفاده از متخصصین علمی، تاسیس خوابگاه و کانون برای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از جمله اقدامات فرهنگی این نهاد است.
احمدیان با اشاره به ارزیابی فعالیت های فرهنگی کمیته امداد بر اساس شاخص های عدالت توزیعی و سهم فقرا در قوانین از منابع مالی در زندگی، تصریح کرد:توزیع عادلانه امکانات و استفاده از ظرفیت ها برای اقشار ضعیف جامعه در دستور کار این نهاد قرار دارد. این شاخص ها بر اساس دستورالعمل های ملی تنظیم و تدوین شده است که بر این اساس در مقایسه با کشورهای منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد، چرا که در ارزیابی ها تمامی شاخص های ملی را اجرایی کرده ایم.
استر لاروش رئیس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران در این دیدار با تاکید بر اینکه کمیته امداد جایگاه ارزشمندی در بین مردم کشورهای منطقه دارد افزود: سازمان یونسکو به عنوان یک نهاد بین المللی فرهنگی می تواند فعالیت های این نهاد را در شاخص های مشترک در دنیا به مردم معرفی کند.
نماینده یونسکو با اشاره به افرایش شناخت مردم از فعالیت های کمیته امداد گفت: این سازمان وظیفه دارد الگوهای کاری کمیته امداد را به نمایش بگذارد و با استفاده از کمک های معنوی، نرم افزاری، انتقال افکار ، لوگو، برگزاری جشنواره و فیلم فعالیت های این نهاد حمایتی را در سطح ملی نشان دهد و گزارش های برتر این نهاد را به عنوان الگو در سایت مرکزی یونسکو قرار دهد.
شایسته ذکر است، در این نشست مقرر شد طی مدت 10روز پیشنهاداتی در قالب تفاهم نامه درزمینه آموزش، کارآفرینی، ارتقاء مسئولیت های اجتماعی و انتقال تجارب بین المللی با سازمان یونسکو ارائه شود.نماینده سازمان یونسکو در ادامه این دیدار همچنین از خوابگاههای دانش آموزی استان تهران بازدید و در جریان فعالیت های این مراکز قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی