اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712149006344

انتشار اولین مجله تصویری اینترنتی صنایع غذایی

پل تی وی به آشپزخانه ها آمد

کد: 13950712149006344

https://goo.gl/E8sv5x

، اصفهان , (اخبار رسمی): اولین مجله تصویری اینترنتی استان اصفهان پس از سال ها برنامه ریزی و تحقیق در حوزه تخصصی صنایع غذایی فعالیت خود را آغاز کرد.

آرم اختصاصی مجله تصویری پل

راه اندازی اولین مجله تصویری اینترنتی استان با تیمی جوان و فعال در حوزه صنایع غذایی با همکاری برندهای غذایی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی مجله اینترنتی «پل تی وی»، مردم استان اصفهان از این پس می توانند دنیایی خوشمزه را در دنیای مجازی تجربه کرده و لذت ببرند.

 با تاکید بر معرفی و توسعه صنایع غذایی، مجله اینترنتی پل تی وی در شهر پل و زاینده رود امکانی تازه را ایجاد کرده تا  برندهای غذا و شیوه آشپزی ایران و ملل برای مخاطبان قابل لمس تر شود. از این گروهی متشکل از افرادی جوان و فعال در حوزه صنایع غذایی اتفاقات جدیدی را با استفاده از فناوری اطلاعات و دنیای مجازی ارائه کرده تا به مخاطبان از دنیایی خوشمزه گویند.

به همین منظور اولین مجله تصویری اینترنتی پل تی وی از استان اصفهان با ادرس اینترنتی  برای مخاطبان و فعالان صنعت غذایی آماده ارائه مطالب و اطلاعاتی جذاب و کارآمد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Pool Tv

برنامه‌های متنوع ویدئویی از تهیه کننده‌های غذا تا شوخی و خنده با مصرف کنندگان ویدئو پزشکان تغذیه / نقد و بررسی فست فود و رستوران،کافی شاپ، آبمیوه و .... مصاحبه با کارآفرینان صنایع غذایی آموزش آشپزی و ..... همه در برنامه های پل تی وی در سایت tvpool.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل