اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714150866101

در نگارخانه لاله برگزار می شود

نمایشگاه «آثار کارگاه تصویرسازی عاشورا»

کد: 13950714150866101

https://goo.gl/Xi5iGV

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاهی از آثار کارگاه تصویرسازی عاشورا با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.

نمایشگاه «آثار کارگاه تصویرسازی عاشورا»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه «آثار کارگاه تصویرسازی عاشورا» شامل بیست اثر از بیست هنرمند تصویرگر فعال و شناخته شده است که تمامی آثار در کارگاه یک روزه تصویرسازی عاشورا که در نگارخانه لاله برگزار شد، شکل یافته‌اند و قرار است که با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان از آثار رونمایی شود.

این رویداد که با هدف توجه به حماسه عاشورا از منظر هنر تصویرگری برنامه‌ریزی شده، به وقایع نگاری عاشورا می‌پردازد. آثار ارائه شده، فارغ از متن و به صورت تصویرسازی مستقل خلق شده‌اند. برخی از هنرمندان با الهام گرفتن از تصاویر عامیانه، نگارگری و چاپ سنگی، جامه نوینی بر پیکره سنت تصویرسازی عاشورایی پیشینیان پوشانده‌اند و برخی نیز با رویکردهای معاصر و جدید، تصاویر خود را خلق کرده‌اند. با این حال، آنچه که نقطه اشتراک میان این تصاویر به شمار می‌آید، روایتی خلاقانه و بدیع از نبرد خیر و شر است.

هنرمندان شرکت کننده شامل اکبر نیکان‌پور، عطیه مرکزی، کمال طباطبایی، کیوان عسگری، پژمان رحیمی‌زاده، کیانوش غریب‌پور، نگین احتسابیان، راهله برخورداری، علی بوذری، ماهنی تذهیبی، هدا حدادی، سحر حق گو، مهکامه شعبانی، امیر شعبانی‌پور، نوشین صفاخو، حسام الدین طباطبایی، حسن عامه کن، علی رضا گلدوزیان، مانلی منوچهری، رضا مکتبی می‌شود.
 
آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه 16 مهر از ساعت 16 تا 20 با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان در نگارخانه لاله برگزار خواهد شد و برای بازدید تا 4 آبان از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 19، به استثنای روزهای تعطیل ادامه خواهد داشت.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه به نگارخانه لاله، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن88960492 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | هنرهای تجسمی