اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151046078

رستمی در اصفهان

جایزه ذوب آهن اصفهان برای قهرمان المپیک

کد: 13950714151046078

https://goo.gl/ZKaUep

، اصفهان , (اخبار رسمی): کیانوش رستمی کاپیتان تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان که در مسابقات المپیک با غلبه بر وزنه های فولادی ، پرچم ایران را با نقشی از طلا به اهتزاز درآورد 13 مهرماه جایزه ویژه خود را امدیرعامل ذوب آهن اصفهان دریافت کرد.

جایزه ذوب آهن اصفهان برای قهرمان المپیک
به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، پیش از این ذوب آهن اصفهان، طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از قهرمانان ورزشی خود در سطوح المپیک ، جهان، آسیا و ایران تجلیل به عمل آورد .

 در مراسم مذکور ضمن تجلیل از کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو وزنه بردار طلایی ذوب آهنی در المپیک، مقرر شد جوایز ویژه ای به این قهرمانان اختصاص یابد که امروز این وعده در مورد کیانوش رستمی اجرا شد و سهراب مرادی نیز به زودی جایزه خود را دریافت می کند.

صادقی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت : ذوب آهن به عنوان مادر صنعت فولاد کشور ، از زمان تاسیس تا کنون نه تنها در عرصه صنعت ، قهرمانان ، تلاشگران و متخصصان بسیاری به جامعه معرفی کرده است، بلکه در عرصه ورزش نیز طی نیم قرن گذشته، خدمات شایانی به ورزش استان و کشور در بسیاری از رشته های ورزشی ارائه نموده که با دو مدال طلای المپیک بیش از پیش تجلی یافت .

وی قهرمانی این ورزشکاران که باعث شادی ملت ایران شد را موفقیتی بسیار ارزشمند توصیف کرد که اجر بسیاری نزد خداوند دارد و ارزش و بهای مادی نمی توان برای آن مشخص کرد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ضمن قدردانی از وزنه برداران ذوب آهنی که مدال طلای المپیک را صید کردند و پرچم ایران را در مهمترین رویداد ورزشی جهان به اهتزاز درآوردند ، ابراز امیدواری کرد که این قهرمانان ، همچنان بتوانند برای ایران افتخار آفرینی کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ذوب آهن اصفهان

کارهای اجرایی احداث ساختمان واحدهای مختلف کارخانه از سال 1346 آغاز و با ایجاد کارگاه های کک سازی، اگلومراسیون و کوره بلند شماره 1 در نیمه اول دی ماه 1350 ، بهره برداری از مجتمع با تولید چدن آغاز شد و تولید محصولات فولادی نیز با راه اندازی بخش فولاد سازی و مهندسی نورد در دی ماه 1351 با ظرفیت 550 هزار تن در سال شروع شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

باشگاه‌ها