اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155356023

تمرین بازی‌های مهارتی و حمایت از کودکان نیازمند

کد: 13950718155356023

https://goo.gl/rTAmje

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه‌ی مردم‌نهاد تعالی در بخش نمایشگاهی هفته‌ی ملی کودک علاوه بر معرفی فعالیت‌های موسسه و افراد تحت پوشش در قالب برنامه‌های داوطلبانه، بازی‌هایی را برای کودکان و با تاکید بر تقویت مهارت‌های اجتماعی در نظر گرفته است.

تمرین بازی‌های مهارتی و حمایت از کودکان نیازمند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یکی از بخش‌های رویداد فرهنگی هفته‌ی ملی کودک برپایی نمایشگاه معرفی فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادها است. در این بخش بیش از 20 سازمان و نهاد با برپایی غرفه به معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای مرتبط خود با کودکان می‌پردازند. 

موسسه‌ی مردم‌نهاد تعالی یکی از نهادهای حاضر در این نمایشگاه است که از سال 1386 با شعار «آگاهی، پویایی و رشد» و با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی اقشار مختلف جامعه فعالیت خود را در حوزه‌ی آموزش و توانمندسازی جوانان و ارایه‌ی خدمات آموزشی به کودکان نیازمند و مادرشان آغاز کرده است.

نسترن سادات صاحب‌زمانی، یکی از مسوولان غرفه‌ی موسسه‌ی مردم‌نهاد تعالی درباره‌ی فعالیت این نهاد در نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک گفت: رویکرد اصلی موسسه، حمایت آموزشی و مهارتی از بچه‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست است. از همین‌رو غرفه‌ی این موسسه برخی از بازی‌ها را در راستای همین هدف و تاکید بر حمایت مهارتی ارایه می‌کند.

وی ادامه داد: این بازی‌ها شامل بازی‌های بادکنک، توپ بدمینتون، بازی اژدها، بازی شباهت، پانتومیم، گونی و هولاهوپ می‌شود. بازی اژدها به صورت گروهی و با هدف تقویت اتحاد و همبستگی میان بچه‌ها انجام می‌شود.

صاحب‌زمانی به فعالیت موسسه‌ی تعالی در طول سال اشاره کرد و افزود: در طول سال نیروهای داوطلب برنامه‌های آموزشی و حمایتی خود را اجرا می‌کنند؛ این حمایت از بچه‌های مناطق محروم تهران، شهریار و شهرری صورت می‌گیرد.

به گفته‌ی او اردوهای آموزشی سه تا چهار روزه برگزار و برای این اردوها از مربیان دعوت می‌شود تا با برگزاری کلاس‌های آموزشی به تقویت درسی کودکان کمک کنند. 

گروه سنی هفت تا 18 سال تحت حمایت موسسه‌ی مردم نهاد تعالی هستند. هزینه‌های این نهاد از سوی خیران تامین می‌شود.

هفته‌ی ملی کودک از 15 تا 21 مهر در سراسر ایران در حالی برگزار می‌شود که بخش‌هایی چون اجرای روزانه‌ی تئاتر، نمایش فیلم و مسابقات فرهنگی و هنری در تهران و شهرستان‌ها با همکاری موسسات خصوصی و بیش از 20 سازمان و وزات‌خانه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش