کد: 13950718155655689

توسط یک شرکت فناور صورت گرفت

تولید پمپ‌های صنایع معدنی و کشاورزی

کد: 13950718155655689

https://goo.gl/uTwV3Q

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت فناور داخلی توانسته است با به‌ کارگیری دانش فنی بومی و نیروی انسانی متخصص قطعات مورد نیاز صنایع معدنی، مانند صنایع آهن، مس، زغال سنگ، نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، آب، کشاورزی را تولید و به بازار عرضه کند.

تولید پمپ‌های صنایع معدنی و کشاورزی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، غلامحسین یعقوبی مدیرعامل شرکت رای صنعت توس به عنوان تولیدکننده این پمپ ها گفت: عملکرد و کارکردپمپ های این مجموعه مشابه با محصولات شرکت های معتبر و صاحب نام در عرصه ی جهانی است در حالی‌که قطعات یدکی و تعویضی پمپ ها، کوپلینگ های شلنگ اسلاری،هیدروسیکلون ها و ... تماماً با در اختیار قرار گرفتن دانش فنی لازم و با رعایت اصول مهندسی معکوس، باز طراحی و با کیفیت مرغوب تولید می‌شوند.

این فعال فناور به تولید پمپ‌های اسلاری توسط این شرکت اشاره کرد و افزود: این نوع پمپ با ساختاری محکم و طراحی خاص، می‌تواند در شرایط سخت با عملکرد بالایی کار کنند در اسلاری سنگ آهن، کنستانتره مس، ذغال سنگ، معادن و نیز  پالپ با سایندگی بالا کاربرد دارند.
وی کیفیت بالای ضد سایش و تامین آسان قطعات یدکی با توجه به بومی بودن را از ویژگی‌های این دستگاه برشمرد و افزود: این پمپ با روکش لاستیک بجای چدن ضد سایش،  دارای طول عمر بالا و کیفیتی مطابق با نمونه های خارجی است و همچنین قطعات فرسوده این دستگاه به آسانی تعویض می‌شوند.
یعقوبی، پمپهای آب پروسس را گروه دیگر تولیدات این شرکت برشمرد و افزود: این پمپ ها دارای ساختاری قوی تر نسبت به پمپ های آب معمولی رایج در بازار هستند و از آن‌جایی‌که وجود درصد کمی ذرات جامد همرا ه با اندکی خاصیت شیمیایی، همواره پمپ را در معرض خرابی قرار می دهد، بکارگیری آلیاژ های خاص که ضمن داشتن مقاومت لازم، قیمت پمپ را در حالت اقتصادی قرار می دهد،از ویژگی های این پمپ ها محسوب می شود. 
وی به کاکرد این این گونه پمپ های با طراحی و ساختاری قابل اطمینان در شرایط کاری سخت وصنعتی افزود: صنایع شیمیایی، کارخانه‌های تولید فولاد، معادن و نیز صنایع کاغذ سازی از عمده موارد کاربرد این نوع پمپ‌ها هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف