اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155686023

تمرین چاپ و نقاشی در «نگارستان»

کد: 13950718155686023

https://goo.gl/GUozpL

، تهران , (اخبار رسمی): خیمه‌ «نگارستان» در بخش غرفه‌های فرهنگی و هنری هفته‌ ملی کودک کارگاه نقاشی و چاپ با محوریت عاشورا را برای بچه‌ها فراهم کرده تا با الهام از داستان‌های عاشورایی نقاشی بکشند.

تمرین چاپ و نقاشی در «نگارستان»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، امسال کارگاه‌های هنری و فرهنگی هفته ملی کودک به دلیل هم‌زمانی با محرم، در قالب خیمه‌هایی طراحی شده که مربیان کانون در آن با بچه‌ها فعالیت می‌کنند.

 منیژه حاتمیان از مسولان کارگاه هنری «نگارستان» در توضیح فعالیت‌های این غرفه گفت: فعالیت نقاشی و چاپ در این خیمه برای بچه‌ها در نظر گرفته شده و موضوعاتی که بچه‌ها برای نقاشی استفاده می‌کنند با محور عاشورا و داستان‌های عاشوراست.

به گفته حاتمیان بچه‌ها در بازدید از نمایشگاه و دیگر غرفه‌های فرهنگی و هنری هفته ملی کودک اطلاعات جدیدی به دست می‌آورند و البته خودشان هم از پیش با برخی از موضوع‌ها آشنا هستند. این موضوع‌ها و داستان‌ها الهام‌بخش کودکان برای کشیدن نقاشی است. 

وی افزود: البته برای بچه‌های کم سن‌ موضوع نقاشی آزاد است. نقاشی‌های کشیده شده توسط بچه‌ها روی دیوار غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

حاتمیان به کارگاه چاپ نیز اشاره کرد و توضیح داد: در کارگاه چاپ این غرفه فرهنگی از پیش شابلون‌هایی برای بچه‌ها تهیه شده که توسط آن می‌توانند برای خودشان سربند یا پرچم با نماد یاحسین و یا رقیه و... تهیه کنند.

به مناسبت هفته ملی کودک، کارگاه‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از 15 تا 19 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری در خیابان حجاب تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی