کتابخانه مرجع کانون همراه با قصه‌خوانی و اجرای نمایش به بحث می‌گذارد

«درام کاربردی و ترویج خواندن»

کد: 13950724157536023

https://goo.gl/3VkZzk

، تهران , (اخبار رسمی): «درام کاربردی و ترویج خواندن» (همراه با اجرای نمایش) موضوع نشست کتاب‌خانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که روز دوشنبه 26 مهر به آن پرداخته می‌شود.

«درام کاربردی و ترویج خواندن»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، پنجاه و چهارمین نشست ترویج خواندن با حضور فریده شیرژیان نویسنده و کارگردان تئاتر از ساعت 15 تا 17 در کتاب‌خانه تخصصی مرجع کانون برپا خواهد شد.

شیرژیان در این نشست به قصه‌خوانی خواهد پرداخت و اجرای نمایش از یکی از آثار او با عنوان «روایت زن آریایی» و پرداختن به موضوع هنر مفهومی بخشی از زمان این نشست را به خود اختصاص می‌دهد.

کتاب‌خانه مرجع کانون با حضور صاحب‌نظران عرصه‌ی هنر و ادبیات کودک و نوجوان موضوع ترویج خواندن را هر ماه به بحث می‌گذارد. 

این کتاب‌خانه در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک 24، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

اداره‌ کل آموزش و پژوهش کانون به کارشناسان، کارکنان و مربیان کانون که در این نشست‌ها شرکت‌ می‌کنند، گواهی آموزشی می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سینما و تئاتر