اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159016386

در شهرک گلمان ارومیه اجرا می شود

احداث پارک بانوان و پارک محله ای فلامینگو

کد: 13950725159016386

https://goo.gl/sEMvuC

، (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه اعلام کرد: به منظور توسعه فضای سبز وایجاد شادابی در ارومیه، ساخت پارک های محله ای فلامینگو و بانوان در شهرک گلمان در دست اجرا است

احداث پارک بانوان و پارک محله ای فلامینگو

 به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه ؛ علی شایگان، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه  با اعلام خبر احداث  پارک های محله ای فلامینگو و بانوان در شهرک گلمان ، اظهار کرد:  از آن جایی که هشدارها و نکات زیست محیطی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در عصرکنونی شهرها به سمت صنعتی شدن در حال حرکت هستند ،  به همین دلیل مسئله مهم توسعه فضای سبز و درختکاری در دستور کار  شهرداری ارومیه قرار گرفته است تا از آلودگی های زیست محیطی جلوگیری شود.

 وی افزود: در همین راستا سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه  اقدام به احداث پارک محله ای  فلامینگو  به مساحت 6800 متر مربع واقع در انتهای خیابان شهدای هسته ای  در شهرک گلمان  کرد.

 مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به اقدامات انجام شده در پارک فلامینگو،  گفت: تمام مراحل نخاله برداری ، خاکریزی ، پخش خاک و تسطیح و آماده سازی به اتمام رسیده و هم اکنون کارکنان این سازمان  در حال کاشت چمن ، درخت و درختچه و گلکاری  است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه