اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163396239

بیمارستان امام خمینی(ره)اهواز هشدار داد:

تاثیر تغییرات سبک زندگی بر عملکرد سیستم دفاعی بدن

کد: 13950728163396239

https://goo.gl/9TPRZd

، اهواز , (اخبار رسمی): فوق تخصص ریه مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به شیوع ویروس برخی بیماری ها مانند آنفلوآنزا و سرماخوردگی در فصل سرما از تغییر سبک زندگی تاثیر غیرمستقیم بر عملکرد سیستم دفاعی بدن و مقاومت در برابر بیماری ها هشدار داد.

تاثیر تغییرات سبک زندگی بر عملکرد سیستم دفاعی بدن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز، دکتر حشمت الله توکل فوق تخصص ریه این بیمارستان با اشاره به شیوع ویروس برخی بیماری ها مانند آنفلوآنزا و سرماخوردگی در فصل سرما گفت: تغییر سبک زندگی تاثیر غیرمستقیم بر عملکرد سیستم دفاعی بدن و مقاومت در برابر بیماری ها دارد.

 وی اظهارکرد: سیستم دفاعی بدن در سنین کودکی و همچنین در کهن سالی ضعیف تر است بنابراین در کودکان و سالخوردگان بالای 65 سال، مقاومت بدنی کمتر خواهد بود؛ نوع تغذیه و البته داشتن تغذیه مناسب در دوران زندگی برای داشتن بدنی سالم بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به مصرف برخی از مواد غذایی  افزود: غذاهایی مانند سبزی ها و میوه جات، لبنیات کم چرب، گوشت های سفید و همچنین داشتن فعالیت بدنی و ورزش مواردی است که در بهبود وضعیت سیستم دفاعی بدن موثر بوده و مقاومت بدن را در برابر ورود ویروس ها به خصوص در فصل سرما افزایش می دهد.

فوق تخصص ریه مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز عنوان کرد: این در حالی است که متاسفانه در حال حاضر به واسطه تغییرات سبک زندگی، کودکان کمتر به سبزی و میوه گرایش دارند و علاقه نسل امروز به غذاهای آماده و فست فودها به دلیل جذابیتی که دارند، باعث شده کمتر از سبزی جات و میوه های تازه در برنامه غذایی خود استفاده کنند.

توکل با تاکید بر حذف فست فود از وعده های غذایی یادآور شد: فست فودها دارای کالری زیاد و نمک فراوان هستند، از طرف دیگر کم تحرکی در نوجوانان و جوانان هم مزید بر علت است که زمینه چاقی و اضافه وزن در این گروه بیشتر فراهم کند بنابراین به دنبال چاقی  باید انتظار بروز بیماری های قلبی عروقی، تنفسی را در سن پایین داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمارستان امام خمینی ره اهواز

مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی امام خمینی ره اهواز بزرگترین مرکز درمانی در جنوب غرب کشور است و با توجه به محدوده جغرافیایی اش در وسط مرکز شهر اهواز است که خود اهواز نیز مرکز استان است این بیمارستان در حال حاضر داراری بخش های فعال گوش حلق بینی ، پوست ، جراحی فک و صورت ، نازائی ، زنان ، ارتوپدی ، ارولوژی ، نفرولوژی ، غدد ، ریه ، جراحی عمومی ، جراحی اطفال ، توانبخشی ، طب فیزیکی ، آندوسکوپی ، آنژیوگرافی ، ICU ، CCU ، NICU ، اتاق عمل های جنرال ، اتاق عمل قلب ، اتاق عمل چشم ، اتاق عمل آنژیوگرافی است. اروژانس این بیمارستان یکی از فعالترین اورژانس های جنوب غرب کشور می باشد که دارای واحد بیماران سرپایی ، ححاد ، جراحی ، قلب ، زنان ، ارتوپدی ، گوش حلق بینی ، تزریقات ، نوار قلب ، اتاق عمل حوادث و دیگر واحدهای اورژانس است. درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی این مرکز نیز دارای بیش از پنجاه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی