اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163436179

در مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان

عبادی و قربانی قهرمان شدند

کد: 13950728163436179

https://goo.gl/2GO7C9

، تهران , (اخبار رسمی): پس از پایان مسابقات تیم ملی کامپوند در بخش زنان و مردان نفرات برتر این رشته معرفی شدند.

عبادی و قربانی قهرمان شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در اولین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند که در مجموعه ورزشی شهید متقی ساری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، کمانداران برتر رشته کامپوند در دو بخش بانوان و آقایان معرفی شدند.
در بخش مردان اسماعیل عبادی و امیر کاظم‌پور توانست به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند که عبادی با امتیاز 146 بر 144 توانست به پیروزی دست پیدا کند و قهرمان این رقابت‌ها شناخته شود. همچنین کاظم‌پور نیز در رده دوم قرار گرفت.
در دیدار رده‌بندی نیز امید طاهری با امتیاز 146 بر 144 بر امیر کیایی غلبه کرد و عنوان سوم را به‌دست آورد. در بخش بانوان نیز فرشته قربانی و افسانه شفیعی توانستند به فینال راه پیدا کنند که در نهایت قربانی با امتیاز 138 بر 133 توانست در برابر شفیعی به پیروزی دست پیدا کند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. در رده‌بندی نیز عطیه گل‌افشان با امتیاز 144 بر 141 بر پریسا براتچی پیروز شد و عنوان سوم را کسب کرد.
در ادامه این رقابت‌ها کمانداران ریکرو امروز به رقابت با هم می‌پردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران

ورزش تیراندازی (به انگلیسی: Shooting sport) یک ورزش رقابتی براساس دقت و سرعت است که به وسیله سلاح (تفنگ، تپانچه و ساچمه‌زن) انجام می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش