اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950729163866425

فعالیت 400 نمایشگاه خودرو در اردبیل

کد: 13950729163866425

https://goo.gl/SGMNiR

، اردبیل , (اخبار رسمی): رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: حدود 400 نمایشگاه خودرو در سطح شهر اردبیل فعال است که اغلب این نمایشگاه ها جای پارک مناسب و قانونی برای خودروهای به فروش گذاشته شده ندارند.

فعالیت 400 نمایشگاه خودرو در اردبیل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمد باقر حاجیلر در جریان نشست مشترک مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری با نمایشگاه داران فعال در سطح شهر در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب، افزود: عادت نادرست پارک دوبله در معابر عمومی و پیاده روها که در نهایت به مسدود شدن معابر و پیاده روها ختم می شود و امنیت تردد را به خطر می اندازد از جمله مباحث مهمی است که مورد اعتراض بسیاری از شهروندان بوده و در این نشست قصد رفع مشکلات مربوط به این حوزه را داریم.

وی با اشاره به طولانی بودن سابقه اعتراضات شهروندان در مورد سد معبر نمایشگاه داران، تصریح کرد: پیش از این نیز تذکراتی از سوی شهروندان در قالب طومار ارائه شده اما مورد بی توجهی قرار گرفته بود، که در مهمترین اقدام این جلسه، اتحادیه نمایشگاه داران را از طریق اتاق اصناف مکلف کردیم که تمامی نمایشگاه های خودرو فعال در سطح شهر را از پارک دوبل و غیرقانونی در معابر و مسیر رفت و آمد شهروندان منع کند که در صورت عدم رعایت از سوی نمایشگاه داران، برخورد قانونی صورت می گیرد.

حاجیلر با بیان اینکه پس از نشست مشترک، یک دوره توجیهی و آموزشی نیز با سخنرانی مسوولان مربوطه برای نمایشگاه داران برگزار شد، افزود: مصوبات این جلسه در راستای احترام به حقوق شهروندان و برقراری نظم و انضباط ترافیکی صورت گرفته است، چرا که موضوع سد معبر نمایشگاه داران در واقع موجب به هم زدگی مبلمان و نظم شهری شده و دیدگاه مردم را هم نسبت به این قشر منفی می سازد.

رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در پایان تاکید کرد: در این نشست ابلاع شد که به زودی طرح ساماندهی نمایشگاه داران اجرا شده و افرادی که مصر به ادامه تخلف هستند برخورد شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه