اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950729163896425

به نمایشگاه داران اردبیل ابلاغ شد

قانون پیشگیری از سد معبر

کد: 13950729163896425

https://goo.gl/tLP1ah

، اردبیل , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از تصمیم شهرداری و مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری جهت رفع مشکل سد معبر نمایشگاه داران در سطح شهر خبر داد.

قانون پیشگیری از سد معبر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، شهرام لازمی زارع در جریان نشست مشترک مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری با نمایشگاه داران فعال در سطح شهر، در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: مشکلات مربوط به سد معبر نمایشگاه داران خودرو که همواره موجبات گلایه مندی شهروندان را فراهم آورده است، از طریق شهرداری اردبیل احصا شده و پس از بررسی های کارشناسی لازم این مشکل عمومی را در دادگستری استان و با مسوول مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه در جلسه مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری که هفته پیش با حضور نمایندگان این مدیریت در محل دادگستری استان تشکیل یافت، قرار شد که نشست مشترکی با نمایشگاه داران داشته باشیم، افزود: در نشست مشترک برگزار شده با نمایشگاه داران موضوعات مرتبط با مشکلات ناشی از سد معبر ایجاد شده از سوی این صنف مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

لازمی زارع ادامه داد: در این جلسه در خصوص مواردی که از سوی شهروندان مورد اعتراض قرار گرفته بود، بحث و گفت و گو شد و با اعلام شدن راهکارهای قانونی از سوی پلیس راهور استان، موارد قانونی مصوب در این جلسه به نمایشگاه داران ابلاغ شد و چنانچه این قوانین رعایت نشود، پلیس راهور با همکاری سایر اعضای مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری با استفاده از جرثقیل نسبت به انتقال خودروهای پارک شده در مکان های غیرقانونی به پارکینگ اقدام می کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: نمایشگاه داران طبق مصوبات این جلسه موظف شدند تا صرفا به اندازه دهانه مغازه و نمایشگاه خود و تنها به عنوان نمونه خودروهای موجود و در صورت بلامانع بودن مکان برای عبور و مرور، نسبت به پارک خودروهای در دست فروش اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این جلسه به عنوان جلسه توجیهی و اعلام وضعیت برای نمایشگاه داران عزیز بود و از این به بعد و با اجرایی شدن مصوبات، موضوعات و قوانین مطروحه با جدیت از سوی مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری پیگیری خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه