اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167880212

گالری ایده، میزبان آثارغزل امینی شد

نقاشی در سبک آبستره در گالری ایده

کد: 13950803167880212

https://goo.gl/NBHjDL

، تهران , (اخبار رسمی): غزل امینی، 20 نقاشی برگزیده ی خود را که در سبک ابستره خلق شده اند، در گالری ایده به نمایش گذاشت.

نقاشی در سبک ابستره در گالری ایده

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی موسسه ایده، غزل امینی در این حوزه با اشاره به نمایش آثارش در قالب یکی نمایشگاه انفرادی،کفت:دراین نمایشگاه 20 قطعه از اثارمن درابعاد مختلف به نمایش درامد.بخشی از این اثاردر ابعاد یک متر در یک متر بودند وبرخی در ابعادکوچکتر.

وی همچنین درباره تکنیکی که درخلق این  نقاشی ها به کارگرفت توضیح داد:دراین اثارازتکنیک های کولاژوتکنیک های حجم دادن به آثارم استفاده کردم.همچنین با توجه به اینکه شاعرهستم دربرخی از این آثارشعرهایی رابه صورت موتیف مورداستفاده قراردادم.

این هنرمند با بیان این مطلب که سطرهای به کارگرفته شده کامل نیستند و تنها بریده هایی از شعرهای مختلف مورداستفاده قرارگرفته بودندادامه داد:سطرهادرنقاشی های من، به صورت محونقش بسته اند،ضمن اینکه نمی توان ان ها را خط-نقاشی دانست.

امینی که فارغ التحصیل رشته گرافیک است درباره وجه اشتراک این مجموعه گفت:نقاشی های این مجموعه ، درسبک ابستره بوده،بنابراین انتزاعی و برگرفته از تخیل من هستند.البته عواطف و احساسات من نیز در آنها نمود دارد و همان‌طور که گفتم وجه شاعرانگی من.

گفتنی است اختتامیه این نمایشگاه 4آبان ماه سال جاری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایده

مدرسه هنری ایده به عنوان یک موسسه غیردولتی با هدف آموزش، پژوهش و تولید درعرصه فرهنگ و هنر در سال 1387 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه فعالیت گرفت. با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت ها و اعتلای هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت ها و ساماندهی هنرهای تجسمی ایران ، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی با برگزاری نمایشگاه های متوالی در گالری ایده مشارکت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی