اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808170986413

برای زیبایی بازوها ارایه شد

جلو بازو لاری با MATRIX ARM CURL

کد: 13950808170986413

https://goo.gl/6S0qtd

، تهران , (اخبار رسمی): برای داشتن بازوهای زیبا و قدرتمند ،یکی از حرکاتی که باید انجام دهید جلو بازو است که به روش های مختلف و ابزارهای گوناگون ورزشی انجام می شود.

جلو بازو لاری با MATRIX ARM CURL

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت کراس فیتنس، از معروف ترین این حرکات که در اکثر باشگاه ها به ورزشکاران توصیه می شود، حرکت جلو بازو لاری است. حرکت جلو بازو لاری یکی از بهترین تمرینات ورزشی برای افزایش حجم است. این تمرین به صورت مستقیم عضله دوسر بازو را مورد هدف قرار می‌دهد و برخلاف حرکاتی مانند جلو بازو  ایستاده امکان نوسان بدن و یا عدم ثبات در طی حرکت وجود ندارد. بسیاری از ورزشکاران این حرکت را نه تنها برای عضله سازی که به خاطر کشش فوق العاده‌ای که به عضلات می‌دهد انجام می‌دهند.

نکات آناتومیکی
فاصله دست ها : اگر میله هالتر را به حالت دست باز بگیرید تمرکز تمرین بر بخش داخلی عضله دو سر بازویی (سرکوتاه ) خواهد بود و اگر به حالت دست جمع بگیرید بخش خارجی عضله دو سر بازویی (سر دراز) درگیری بیشتری خواهد داشت.

نوع گرفتن : اگر تمرین با میله صاف انجام شود دست حالت چرخش خارجی (کف دست بالا) خواهد داشت در صورت به کار بردن میله EZ باید نحوه گرفتن دست را تنظیم کنید. مسیر حرکت : با تکیه دادن بازو روی نیمکت شیب دار مقاومت در اغاز حرکت حداکثر است بنابراین بخش پایینی عضله دو سر بازویی نزدیک ارنج هدف تمرین خواهد بود. دامنه حرکتی : تکیه دادن بازو به نیمکت شیب دار از حرکت شانه جلوگیری به عمل اورده و سبب می شود تا عضله دو سر بازویی درگیری کاملی داشته باشد متوقف کردن حرکت کمی پیش از باز شدن کامل ارنج تنش را هنگام پایین اوردن میله روی این عضله حفظ می کند. وضعیت بدن : به تنظیم ارتفاع محل نشستن باید به گونه ای باشد که گودی زیر بغل به راحتی روی لبه نیمکت قرار گیرد.
از بهترین دستگاه ای چلو بازو لاری می توان از MATRIX ARM CURL G3_S40 نام برد. طراحی زیبا ، چایگیری مناسب و قابل دسترس بودن وزنه ها از ویژگی های خوب این دستگاه است.
 جای بازوها و محل قرارگیری آنها به نحوی است که با کمترین حرکت بازو بتوانید وزنه های را به راحتی حرکت دهید. طراحی هندسی این دستگاه باعث می شد که حرکات خود را با کمترین خطا و اشتباه و به درستی انجام دهید.
اگر در باشگاه خانگی خود یا سالن ورزشی کمبود این دستگاه احساس می شود کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کراس فیتنس

گروه کراس از سال 1328 در مشهد و در سال 1335 در تهران فعالیت خود را با عرضه و فروش انواع دوچرخه , از شناخته شده ترین برندهای جهانی آغاز کرده و پس از تاسیس شرکت کراس فیتنس در سال 1372 توانست با تولید سالانه 100000 دوچرخه در بیش از 50 مدل در جایگاه بزرگترین تولید کننده دوچرخه در ایران قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | تجهیزات ورزشی