اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172615606

آغاز مجمع جهانی استاندارد سازی مخابرات

کد: 13950809172615606

https://goo.gl/XpXFn9

، تهران , (اخبار رسمی): مجمع جهانی استانداردسازی مخابرات سال 2016 (WTSA-16) به منظور تعیین راهبردهای بخش استانداردسازی اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) در شهر حمامه – تونس آغاز بکار کرد.

آغاز مجمع جهانی استاندارد سازی مخابرات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ،در این مجمع ، ساختارها ، روشهای کاری بخش استانداردسازی اتحادیه بین‌المللی ارتباطات و همچنین همکاری بخش استانداردسازی این اتحادیه با سایر سازمانهای استانداردسازی ، مورد بررسی و تجدیدنظر قرار گیرد.

براساس این گزارش ، نسل 5 ارتباطات موبایل (5G)، اینترنت اشیاء (IOT) و اعتمادسازی ، محور اصلی بحث‌های این مجمع را تشکیل می‌دهد.

در حاشیه این مجمع که با حضور یوسف شاهد، نخست‌وزیر تونس افتتاح شد، علی‌اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بعنوان رئیس هیات جمهوری اسلامی ایران با انوار معروف وزیر ارتباطات تونس و همچنین هولین ژائو دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) دیدار کرد.

در این دیدارها موضوعات مورد علاقه برای گسترش روابط بین طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجمع جهانی استانداردسازی مخابرات سال 2016 (WTSA-16) تا 13 آبان ماه (3 نوامبر) بکار خود ادامه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]