اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950813175646508

با حضور نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد برگزار می شود

سومین رویداد باشگاه توسعه سرمایه گذاری در اصفهان

کد: 13950813175646508

https://goo.gl/2VJNFS

، اصفهان , (اخبار رسمی): بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استان اصفهان توسط دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری ITDO اتاق بازرگانی اصفهان با هدف ارزیابی و ارایه مشاوره به طرح‌های سرمایه گذاری قابل ارایه به UNIDO توسط راهبرهایی از جمع خبرگان کسب و کار برگزار می شود.

سومین رویداد باشگاه توسعه سرمایه گذاری در اصفهان

به گزارش اخباررسمی به نقل از دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری، باشگاه توسعه سرمایه گذاری رویدادی است که توسط دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری ITDO اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اصفهان  با هدف ارزیابی، رتبه بندی و ارایه مشاوره به طرح‌های سرمایه گذاری قابل ارایه به دفتر سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO)  توسط راهبرهایی از جمع خبرگان کسب و کار، کارآفرینان موفق و بنام کشور برگزار می شود.

طرح‌های سرمایه گذاری که در این رویداد ارایه خواهند شد، بخشی از طرح‌هایی است که در یک دوره 12 ماهه و از بین ده ‌ها طرح انتخاب و پس از چند جلسه بحث و بررسی در دفتر  ITDO  اتاق بازرگانی اصفهان واجد شرایط شناخته شده‌اند. در این رویداد برایان پرتلی از سازمان یونیدو نیز حضور خواهند داشت.

بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استان اصفهان
باشگاه توسعه سرمایه گذاری به عنوان بزرگ ترین رویداد سرمایه گذاری استان اصفهان به صورت ویژه تلاش می­ کند بستری را فراهم آورد تا صاحبان طرح و ایده بتوانند در کنار کارآفرینان خبره و افرادی که خود برترین کسب و کارهای استان اصفهان و حتی کشور را بنیان نهاده و در مسیر موفقیت مدیریت کنند، افرادی که خود تجربه سرمایه گذاری ریسک پذیر را دارا هستند افرادی که به صورت کامل مصداق فرشتگان کسب و کار (Angel) هستند راهبری شوند.

سرمایه گذار بازرگان
در این رویداد توجه ویژه­ای به تنوع منابع تامین سرمایه، حوزه طرح­ها و مدل­‌های مشارکت، شده است به گونه ­ای که در این رویداد برای اولین بار طرحی با مدل مشارکت سرمایه گذار بازرگان نیز ارایه خواهد شد که به صورت خاص فرصت مشارکتی را برای تجار و بازرگانان فراهم می آورد که بتوانند با تاکید بر سرمایه ­های غیرملموس خود در صورت تمایل حتی بدون مشارکت سهامی در فرصت های جدید تجاری با مدلی بسیار جذاب سرمایه گذاری کنند.

از آنجا که رویکرد شهرداری اصفهان استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای فعالیت در اصفهان است از این رو بسته‌ی پیشنهادی از سازمان مدیریت پسماند اصفهان نیز در کنار فرصتهای بخش خصوصی ارائه خواهد شد.

بنا بر این گزارش، این رویداد برای افرادی که به دنبال فرصت سرمایه گذاری جذاب و با بازدهی مناسب هستند، تجار و بازرگانانی که به دنبال فرصتهای صادراتی جدید اند، افرادی که به دنبال راهی برای جذب منابع تامین سرمایه برای پروژه ها و یا طرح های خود هستند، افرادی به دنبال تکمیل شرکای تکنولوژیک و یا سرمایه گذار خود هستند، افرادی که به دنبال بهره مندی از نظرات خبرگان کسب وکار و کارآفرینان موفق هستند، افرادی که به دنبال کسب تجربه اند و کلیه فعالان اکوسیستم کارآفرینی مفید است.

بر همین اساس این نمایشگاه در روز چهارشنبه 26 آبان 1395 از ساعت 16:30 در سالن همایش­های بین المللی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار می شود.

ضمنا به دلیل محدود بودن ظرفیت سالن خواهشمند است  برای شرکت در رویداد از طریق  این سامانه ثبت نام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری ITDO

دفتر توسعه سرمایه گذاری و فناوری با هدف ایجاد ارتباط بین کارآفرینان صاحب ایده و طرح با صاحبان سرمایه ، شیوه ها و منابع نوین تامین سرمایه طرح ها و پروژهای سرمایه گذاری به عنوان یکی از واحدهای اجرایی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اصفهان تشکیل شده است . فuالیت های این دفتر به منظور ارزیابی همه جانبه طرح های سرمایه گذاری پیش از ارائه به سرمایه گذار و همراهی سرمایه گذار در گزینش طرح های پیشنهادی سازماندهی می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]