اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176125812

مرجع تاسیس خیریه ها و انجمن ها کجاست؟

کد: 13950815176125812

https://goo.gl/rGPp9Q

، تهران , (اخبار رسمی): تنها مرجع قانونی صدور مجوز تاسیس انجمن‌ها و موسسات غیردولتی خیریه در سطح کشور، بهزیستی است.

مرجع تاسیس خیریه ها و انجمن ها کجاست؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  سازمان بهزیستی کشور،محمدحسن خیرخواه، مدیرکل دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور این خبر را  اعلام کردو گفت: هرگونه موازی‌کاری از سوی سایر دستگاه‌های دولتی، غیرقانونی بوده و به طور جد پیگیری می‌شود.
مدیرکل دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور، افزود: به منظور ارزیابی روند صدور مجوز مراکز غیردولتی و نحوه فعالیت و نظارت بر این مراکز به صورت دوره‌ای در استان‌ها حضور پیدا می‌کنیم.
وی با اشاره به بررسی پرونده‌های صادره در دفتر مراکز غیردولتی بهزیستی خوزستان، دستورالعمل جدید  ماده 26 قانون  تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را تبیین و تشریح و روند صدور مجوز در این دفتر را مثبت ارزیابی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی