اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817177895423

منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بیمه می شود

کد: 13950817177895423

https://goo.gl/cHzKnG

، تهران , (اخبار رسمی): قرارداد یک ساله کمیته امداد و شرکت بیمه دانا به منظور ارائه خدمات موثر، مطلوب و سریع به مددجویان این نهاد منعقد شد.

منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بیمه می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه با انعقاد این قرار دادبه مدت یک سال بیمه حوادث و سوانح نیز به دیگر خدمات ارائه شده کمیته امداد به مددجویان افزوده شده است، گفت: بر همین اساس منازل مسکونی تمامی مددجویان که مشتمل بر یک میلیون و 750 هزار خانوار می شوند، تحت پوشش این بیمه قرار می گیرد.
وی بیان کرد: بر اساس این قرار داد منازل 816 هزار و 192 خانوار شهری و 933 هزار و 806 خانوار روستایی تحت حمایت بیمه می شود.
رهبر به تشریح میزان خسارت پرداختی به مددجویان این نهاد پرداخت و بیان کرد: میزان خسارت پرداختی به ازای هر ساختمان برای خانوار شهری 35 میلیون تومان، 20 میلیون تومان برای خانوارهای روستایی، 15 میلیون تومان برای خسارت وارده به اسباب منزل در شهرها و در نهایت 10 میلیون تومان برای خسارت وارده به اسباب منزل در روستاها برآورد شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تصریح کرد: شرکت بیمه مذکور موظف است در صورت بروز حادثه تمامی مبلغ خسارت وارده را به کارشناسان مدیریت بحران که در هرمنطقه و استان مشخص شده اند، پرداخت و آنها نسبت به بازتوانی خانوار آسیب دیده اقدامات لازم را انجام دهند.
شایسته ذکر است؛ سال گذشته یک میلیون و 800 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد، 70 میلیارد ریال برای بیمه حوادث گروهی منازل و لوازم زندگی دریافت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه