اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819178855423

فتاح در همایش مدیران کل کمیته امداد مطرح کرد

ضرورت توانمندسازی فرهنگی مددجویان تحت پوشش

کد: 13950819178855423

https://goo.gl/yfNV9W

، تهران , (اخبار رسمی): تمامی نهادها و کمیته امداد باید با نگاه فرهنگی اداره شوند، البته توانمندسازی فرهنگی مددجویان باید در راس امور قرار داشته باشد.

ضرورت توانمندسازی فرهنگی مددجویان تحت پوشش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پرویز فتاح، رئیس کمیته امدادکه در همایش مدیران کل کمیته امداد سخن می گفت، این خبر را اعلام کرد و ادامه داد:امور فرهنگی در خدمت نظام و انقلاب است ونگاه همه ما در تمام عرصه ها باید فرهنگی باشد، چرا که اگر کار فرهنگی را محکم انجام دهیم، به منصه ظهور می رسد.
رئیس کمیته امداد در همین راستا  به دیدار اخیر تعدادی از امدادگران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار، مقام معظم رهبری به تمامی مجموعه کمیته امداد عنایت و ارادت خودشان را اعلام کردند و گفتند اخباری که از کمیته امداد به ما می رسد خوشحال کننده و امیدوارکننده است، از این بیان رهبری می توان به نکته سنجی ایشان اشاره کرد.
فتاح با بیان اینکه مقام معظم رهبری به تمامی امدادگران سلام رساندند و گفتند برای همه امدادگران و پرسنل این نهاد دعا می کنم، گفت: این امر برای ما بیش از هرچیز دیگری ارزشمندتر است.
رئیس کمیته امداد با تاکید بر توجه به مقوله فرهنگی در کمیته امداد، بیان کرد: علاوه بر مددجویان، پرسنل هم باید پرونده فرهنگی داشته باشند و امور فرهنگی آنها قبل از ورود مورد سنجش قرار گیرد تا میزان تاثیر اقدامات فرهنگی سنجیده شود، چرا که فرهنگ بسیار کاربردی است.
قابل ذکر است همایش دو روزه مدیران کل کمیته امداد  دیروز با حضور هیات امنا، معاونان و مدیران این نهاد در بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی در مشهد الرضا آغاز به کار کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]