اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180386540

معرفی رزومه ساز حرفه ای تلنت یاب

در کمتر از 10دقیقه رزومه ای حرفه‌ای بسازید

کد: 13950822180386540

https://goo.gl/5QdpP9

، تهران , (اخبار رسمی): رزومه اولین ملاقات شما با کارفرما است و باید بدانید سازمان‌ها هنگام بررسی اولیه رزومه ها، در مدت زمانی بسیار کوتاه (طبق تحقیقات در کمتر از 20 ثانیه)، در مورد قبول یا رد یک رزومه تصمیم گیری می کنند.

رزومه ساز تلنت یاب

در کمتر از ده دقیقه تصویری کامل و حرفه ای از خود بسازید و در قالب های گرافیکی زیبا با سایر حرفه ای ها به اشتراک بگذارید

به گزارش اخباررسمی به نقل از تلنت یاب، همه ما احتمالا با افرادی روبرو شده ایم که در پیدا کردن شغل و ساختن مسیر حرفه ای خود دچار سردرگمی هستند و یا حتی خودمان در این شرایط هستیم. اما چگونه  این تجربه را پشت سر بگذاریم.

در این راستا مهم است بدانید که رزومه اولین ملاقات شما با کارفرما است و رزومه از موثرترین ابزارهایی است که می تواند برای معرفی توانمندی های شما مورد استفاده قرار گیرد ؛ جالب است بدانید سازمان ها هنگام بررسی اولیه رزومه ها، در مدت زمانی بسیار کوتاه (طبق تحقیقات در کمتر از 20 ثانیه)، در مورد قبول یا رد یک رزومه تصمیم گیری می کنند.

بر اساس این گزارش، با وجود اهمیت فراوان رزومه نویسی، معمولا افراد از مهارت های کافی برای نوشتن رزومه خود برخوردار نیستند و یا ایجاد یک رزومه حرفه ای و زیبا به کمک نرم افزار های نوشتاری (مانند Word) دردسرساز است.

با توجه تاثیرگذاری و اهمیت بالای رزومه، آشنایی با حرفه ای ترین رزومه ساز فارسی؛ می تواند کمک بسزایی به جویندگان کار و متخصصان نماید. رزومه ساز تلنت یاب با دسترسی رایگان برای کاربران خود، امکان ایجاد یک رزومه حرفه­ای را فراهم می کند.
از مهم ترین ویژگی های رزومه ساز تلنت یاب می توان به مواردی همچون سهولت در ساخت به زمان کمتر از 10 دقیقه، اشتراک گذاری آسان،تصویری کامل و حرفه ای، قالب های گرافیکی زیبا، و در دسترس بودن اشاره کرد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید از سایت معرفی رزومه ساز تلنت یاب استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاربوم

"کاربوم برای زندگی شغلی بهتر". کاربوم مجموعه ای دانش بنیان است که با هدف همراهی متخصصان ایرانی در مسیر رشد شغلی و حرفه ای شکل گرفته. در کاربوم عمیقا بر این باوریم که شغل بخش مهمی از زندگی همه ما است؛ بنابراین تمام تلاش ما، ایجاد مجموعه خدماتی علمی و یکپارچه است تا در نهایت همراهان کاربوم از شغل خود لذت ببرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]