اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180676540

تست شخصیت شناسی آنلاین MBTI در تلنت یاب برگزار می شود

انتخاب شغل متناسب با شخصیت مان به کمک MBTI

کد: 13950822180676540

https://goo.gl/oMm2fi

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون های روانشناختی یکی از ابزارهای مهم در شناخت ویژگی های شخصیتی و شغلی محسوب می شود؛ از مطرح ترین آزمون هایی که می تواند به ما برای شناخت ویژگی های شخصیتی مان و سنجش تناسب آن با مشاغل مختلف کمک کند، آزمون شخصیت شناسی مایرز-بریگرز یا به صورت مختصر (MBTI) است.

تست شخصیت شناسی mbti تلنت یاب

شما درون گرا هستید یا برون گرا؟ شخصیتی احساسی دارید یا منطقی؟ در جمع آوری اطلاعات شهودی عمل می کنید یا حسی؟ با انجام تست شخصیت شناسی MBTI قطعا می تواند پاسخ دقیقتری برای این سوالات داشت باشید

به گزارش اخباررسمی به نقل از تلنت یاب، آزمون های روانشناختی یکی از ابزارهای مهم در شناخت ویژگی های شخصیتی و شغلی محسوب می شود. یکی از آزمون هایی که می تواند به ما برای شناخت ویژگی های شخصیتی مان و سنجش تناسب آن با مشاغل مختلف کمک کند، آزمون شخصیت شناسی مایرز-بریگرز (MYERS-BRIGGS TYPE INDICATOR) است. این آزمون روانشناختی بر اساس نظریه انواع ویژگی های روانشناختی روانشناس برجسته، آقای کارل یونگ طراحی شده است.

افراد معمولا هنگام انتخاب شغل به علاقه و ویژگی های روانشناختی خودشان توجه می کنند و در نتیجه نتایج این نوع آزمون ها می تواند دیدگاه کلی خوبی نسبت به انتخاب مسیر حرفه ای آینده مان ارائه کند. در واقع هدف کلی این آزمون این است که بر اساس ترجیحات پایه افراد، آنها بتوانند معیار کلی برای شناخت از خودشان داشته باشند. این نوع آزمون ها در واقع بستری را برای درک و نیت رفتاری ما فراهم می کنند تا انتخاب خود را به بهینه ترین حالت برسانیم.

جالب است بدانید از سال 1962 میلیون ها نفر در دنیا از این آزمون استفاده کرده اند و تست MBTI قدمتی بیش از 50 سال دارد. شما می توانید به صورت رایگان، برای شناخت شخصیت خود از آزمون MBTI در بخش آزمون های روانشناختی وب سایت تلنت یاب استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاربوم

"کاربوم برای زندگی شغلی بهتر". کاربوم مجموعه ای دانش بنیان است که با هدف همراهی متخصصان ایرانی در مسیر رشد شغلی و حرفه ای شکل گرفته. در کاربوم عمیقا بر این باوریم که شغل بخش مهمی از زندگی همه ما است؛ بنابراین تمام تلاش ما، ایجاد مجموعه خدماتی علمی و یکپارچه است تا در نهایت همراهان کاربوم از شغل خود لذت ببرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش