اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181666066

گریم متفاوت کامران تفتی

«حلقه در خاک» به «ماهور» تغییر نام داد

کد: 13950823181666066

https://goo.gl/BJfmVg

، تهران , (اخبار رسمی): کامران تفتی به تازگی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «ماهور» به کارگردانی حمید زرگرنژاد که پیش از این با عنوان «حلقه در خاک» آغاز شده بود، قرارداد بست.

«حلقه در خاک» به «ماهور» تغییر نام داد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، «ماهور» دومین فیلم بلند سینمایی حمید زرگرنژاد است و حمید آخوندی و علیرضا جلالی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

همچنین کامران تفتی به تازگی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «ماهور» قرارداد بسته است.

پیش از این حضور بازیگرانی چون، محسن تنابنده، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان در این فیلم مشخص شده بود.

در خلاصه داستان «ماهور» آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هوربه نام ماهور را می‌دزد…

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، مدیر تولید و برنامه‌ریز: محمد عفراوی، طراح صحنه: بهزاد آدینه، طراح لباس: سارا خالدی، عکاس: مهدیه لطیفی، تدوین: کاوه ایمانی، منشی صحنه: مرضیه آذری، موسیقی: ستاراورکی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار، صداگذار: آرش قاسمی، مشاور رسانه‌ای: لیلا افشار.

تصویربرداری این پروژه‌ی سینمایی با داستانی عاشقانه حدود دو ماه طول خواهد کشید و عوامل سازنده در تلاش خواهند بود که اولین نمایش این فیلم در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر