اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181816023

کودکان کتاب‌هایشان را اهدا می‌کنند

دوستی با بهترین دوست در کردستان

کد: 13950823181816023

https://goo.gl/q7qQWm

، تهران , (اخبار رسمی): کودکان و نوجوانان استان کردستان با اجرای طرح «دوستی با بهترین دوست کردستان» زمینه‌ی کتاب‌خوانی برای دیگران را با اهدای کتاب‌های خود فراهم می‌کنند.

دوستی با بهترین دوست در کردستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سهیلا شیخی، مدیرکل کانون استان کردستان از انتشار فراخوان «دوستی با بهترین دوست کردستان» به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح از همه‌ی کودکان و نوجوانان شهرستان‌ها‌ی این استان دعوت به‌عمل آمده است تا علاوه بر عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون کتاب‌های خوانده شده‌ی خود را نیز اهدا کنند.
به اعتقاد وی این طرح نه تنها باعث آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ اهدای کتاب می‌شود بلکه زمینه‌ی خواندن را برای دیگر دوستان خود در مناطق محروم فراهم می‌کند.  
او با بیان این مطلب که کتاب‌ها با همکاری و اطلاع‌رسانی صدا و سیما، اداره‌ها و سازمان‌ها در مراکز فرهنگی‌هنری استان جمع‌آوری می‌شود توضیح داد: این کتاب‌ها بعد از بررسی‌های کارشناسی شده در اختیار کتاب‌خانه‌های روستایی قرار می‌گیرد.
به گفته‌ی شیخی اهداکنندگان، کارت و شماره‌ی مروج و هم‌یار کتاب‌خوانی را دریافت کرده و در پایان به قید قرعه تعدادی از آن‌ها تقدیر می‌شوند.
مدیرکل کانون استان در ادامه گفت این برنامه هم‌زمان با اولین روز از هفته کتاب و کتاب‌خوانی آغاز می‌شود و تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت برگزیدگان نیز طی مراسمی هم‌زمان با دهه فجر تقدیر خواهند شد.
شیخی در پایان به خانواده‌ها و سازمان‌ها و اداره‌ها پیشنهاد داد در این زمینه همیار طرح دوستی با بهترین دوست باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب