اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182116553

یک خرید اینترنتی لذت بخش

کد: 13950823182116553

https://goo.gl/bmLJD6

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها صفحات زیادی در شبکه های مجازی می بینید که در حوزه خرید و فروش محصول کار می کنند خیلی اوقات محصول مورد نظر خود را می یابید ولی همواره سوالات متعددی ذهن شما را درگیر می کند این چالشها زمانی بیشتر می شود که شما بخواهید از این صفحات هدیه و یا چیز با ارزشی خریداری نمایید .

یک خرید اینترنتی لذت بخش

علت خاص بودن محصولات این فروشگاه ، نحوه تهیه این محصولات است ،تمام محصولات فروشگاه توسط تامین کننده های خانگی تولید می شود به همین دلیل مشابه آن در بازار وجود ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی گیفت آس، این روزها صفحات زیادی در شبکه های مجازی می بینید که در حوزه خرید و فروش محصول کار می کنند خیلی اوقات محصول مورد نظر خود را می یابید ولی همواره سوالات مشابهی ذهن شما را درگیر می کند سوالاتی مانند

  • چقدر می شود به صحت گفته های این صفحات اعتماد کرد ؟
  • این عکسها واقعا از خود محصول گرفته شده است یا از اینترنت جمع آوری شده است ؟
  • چه تضمینی وجود دارد که محصول دریافتی همان محصولی باشد که سفارش داده ام ؟
  • چه تضمینی وجود دارد بعد از ارسال پول کالا ارسال گردد ؟
  • اگر مشکلی پیش بیاید چطور می توانم از خدمات این محصول استفاده کنم ؟
  • و....

اینها بخشی از دغدغه های خرید اینترنتی است ، این چالش ها زمانی بیشتر می شود که شما بخواهید از این صفحات هدیه و یا چیز با ارزشی خریداری کنید  امیدواریم با خواندن این متن ، شما بتوانید بخشی از چالش های ذهنی خود را حل کنید .

برای خرید اینترنتی به چند چیز توجه کنید : 

  1. تا جایی که امکان دارد از سایتها یا فروشگاه های اینترنتی خرید نمایید نه از صفحات شبکه های مجازی (اینستاگرام ، تلگرام و...) و اگر تمایل به خرید از این صفحات را دارید حتما بعد از روئیت و اطمینان از محصول مبلغ آن را پرداخت کنید .
  2. حتما از سایتها و فروشگاه های آنلاینی خرید نمایید که دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند ، نماد اعتماد الکترونیک یک نماد از سوی تجارت الکترونیک است که به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مجوز استفاده از درگاه های بانکی برای پرداخت آنلاین را می دهد . اگر سایت یا فروشگاه آنلاینی این نماد را داشته باشد شما با کلیک روی آن می توانید اطلاعات مربوط به آن سایت را مشاهده کنید در صورت مغایر بودن اطلاعات ، لطفا از آن سایت خرید نکنید ، در غیر آن صورت مطمئن باشید که پرداخت شما قابل پیگیری و ردیابی است و با خیال راحت به صورت آنلاین خرید کنید .
  3. سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مجاز دارای بخش پشتیبانی هستند برای مشاوره و پیگیری خرید خود می توانید با این بخش با ایمیل یا تلفن ارتباط برقرار کنید .
  4. خیلی از سایتهای اینترنتی معتبر کالاهای خود را تضمین می نمایند و امکان مرجوع کردن کالا را به شما می دهند این فروشگاهها حتما قوانین و دستوالعمل مرجوع کردن کالا را در سایت خود قرار می دهند حتما آن را مطالعه کنید و در صورت وجود نداشتن با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و در این مورد اطلاعات کسب کنید .
  5. سایت های معتبر اطلاعات کامل در مورد هر کدام از محصولات در اختیار شما می گذارند قبل از خرید آنها را مطالعه کرده و سپس خرید خود را انجام دهید .

برای اینکه بتوانید یک نمونه خوب از فروشگاه اینترنتی را بررسی نمایید به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی خرید هدیه و کادو  گیفت آس سربزنید .

فروشگاه اینترنتی گیفت آس یک سایت خرید انلاین هدیه و کادو می باشد که در حوزه هدیه و کادوی تولد ، سالگرد ازدواج ، مناسبتهای ویژه (ولنتاین ، هالووین ، یلدا ، نوروز و...) ، دورهمی ها و... فعالیت می کند . این فروشگاه با دارا بودن مجوزهای نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی پایگاه­های اینترنتی ، فروش انلاین خود را تضمین می نماید و شما می توانید با خیالی آسوده هدیه مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید .

علت خاص بودن محصولات این فروشگاه ، نحوه تهیه این محصولات می باشد ،تمام محصولات فروشگاه توسط تامین کننده های خانگی تولید می گردد به همین دلیل مشابه آن در بازار وجود ندارد و خلاقیت و ابتکار در تمام محصولات به چشم می خورد .

این فروشگاه محصولات خود را به صورت نوع و مناسبت طبقه بندی نموده است و مشخصات کاملی از هر محصول در اختیار شما می گذارد تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید .

مورد دیگری که باعث گردیده این فروشگاه مورد توجه و محبوبیت قرار گیرد امکان سفارشی سازی محصولات توسط مشتری است . به شما این امکان داده می شود تا محصولات را با توجه به المانهای مورد نظر خود سفارشی سازی نمایید .

اگر هدیه خاصی مد نظر مشتری باشد که در این فروشگاه وجود نداشته باشد  این امکان وجود دارد که فرد به بخش ایده های فروشگاه مراجعه و محصول مورد نظر خود را روی سایت شرح دهد یا عکس آن را آپلود کند تیم گیفت آس ایده را به محصول تبدیل می کند و با تخفیف ویژه به فرد ارائه می کند .

تیم پشتیبانی این سایت 24 ساعته در خدمت مشتریان است تا محیطی لذت بخش و امن برای خریداران خود فراهم کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیفت آس

گیفت آس یک فروشگاه اینترنتی است که به شما کمک می کند مناسب ترین و خلاقانه ترین هدیه را به ازای مناسبتهای مختلف، انتخاب و به عزیزانتان هدیه دهید. کارشناسان و تامین کنندگان ما سعی می کنند با ناب ترین ایده ها در زمینه هدیه و کادو لحظات را برای شما و کسانی که دوستشان دارید به یادماندنی تر کنند. هدیه های ما همگی به صورت پک و توسط خلاق ترین و ماهرترین تولید کنندگان خانگی تولید می گردد، به همین دلیل این هدیه ها مخصوص گیفت آس و فقط برای گیفت آسی های عزیز است. تامین کنندگان ما سعی می کنند نهایت ذوق و ابتکار خود را برای طراحی و بسته بندی محصولات بکار گیرند تا شما با خیالی آسوده ارسال بسته ها را مستقیما برای افرادی که مد نظرتان است به ما بسپارید. ایده های نو و گستردگی محصولات ما به شما کمک می کند تا از خرید هدیه خود لذت ببرید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]