اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182296378

برای نخستین بار و با تخفیف 5 تا 85 درصدی، درایران رخ می‌دهد

خرید آسان از بزرگترین حراجی دنیا؛5 تا 7 آذر 95

کد: 13950823182296378

https://goo.gl/gIY5AX

، تهران , (اخبار رسمی): برای نخستین بار در ایران، شهروندان ایرانی می توانند در مناسبت Black Friday ( بلک فرایدی ) که مخصوص ارائه تخفیف های خوب فروشگاه های بین المللی است شرکت کنند و با پرداخت ریالی، 5 تا 85درصد تخفیف بین المللی را دریافت کنند.

شما هم از بزرگترین حراجی دنیا خرید کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سایت «گروه لک لک»، همه ساله و همزمان با  پایان سال میلادی، در تمام دنیا تکاپوی آماده شدن برای سال جدید آغاز می شود و در این بین، فروشگاه ها نیز می خواهند تا بهترین فروش را در ماه‌های آخر سال داشته باشند و دست پر به استقبال سال جدید بروند.

از همین رو طبق یک رسم قدیمی، عرضه و تقاضای بالا در ماه پایانی سال موجب شکل گیری روز بزرگی به نام "Black Friday" شده است.

بر اساس این گزارش، Black Friday (بلک فرایدی) نام نخستین جمعه پس از عید شکرگزاری (Thanksgiving)است که از حدود سال 2000، به عنوان آغاز فصل خریدهای آخرسال نیز در نظر گرفته شده است.

در این روز بیشتر فروشگاه‌ها تا دیروقت باز هستند و حتی در برخی مواقع 24 ساعته می فروشند اما اهمیت این روز، تخفیف‌های گسترده‌ای است که در کنار تمایل مردم به خرید در تعطیلات، باعث شهرت جهانی و ثبت رکوردهای قابل توجه شده است. بر همین اساس، بلک فرایدی آمازون مناسبت ترین گزینه پیش روی شما در این حراجی بزرگ است.

در این حوزه،  سالیان سال است که این روز دیگر مختص به منطقه یا کشور خاصی نیست و بلک فرایدی به یک رویداد فراگیر جهانی تبدیل شده تا همه مردم دنیا فرصت بهره گیری از آن را در سرتاسر دنیا داشته باشند.

 حالا این امکان برای ایرانی ها هم فراهم شده و بلک فرایدی آمازون مناسبت ترین گزینه پیش روی شما در این حراجی بزرگ است.

بر اساس این گزارش برای خرید های با تخفیف ، کافیست در روز بلک فرایدی(5 تا 7 آذر)از سایت آمازون کالای خود را انتخاب کنید و در  سایت «گروه لک لک» ثبت سفارش انجام دهید تا هم از تخفیفات 5 تا 85درصدی سایت آمازون بهره مند شوید و هم درقرعه کشی بلک فرایدی لک لک برنده جوایز نفیس شوید.

گفتنی است گروه تجاری لک لک با 10 سال تجربه موفق در زمینه خرید کالا از فروشگاه های آنلاین سرتاسر دنیا، در این  3 روز، فرصت شرکت در این حراج جهانی را فراهم کرده است تا  لذت خرید کالا با تخفیفات شگفت انگیز (با پرداخت ریالی) را تجربه کنید . همچنین برای حضور در مسابقه شبکه اجتماعی هم  کافیست تا صفحه رسمی گروه لک لک در اینستاگرام را دنبال کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه لک لک

بنیانگذاران گروه لک لک، جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران هستند که در سال 1384 با تاسیس شرکت نسک آور ایمن فعالیت خود را در خصوص تامین کتاب های خارجی برای اهالی علم و فرهنگ آغاز کردند. وب سایت نسک آور در میان دانشجویان و اساتید نامی آشناست که همچنان با پشتیبانی قوی و سرعت عمل بالا به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]