اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182826540

معرفی پلتفرم تحت وب جذب و استخدام تلنت یاب

راهکاری هوشمند برای مدیریت جذب استعدادها

کد: 13950824182826540

https://goo.gl/BF7E0N

، تهران , (اخبار رسمی): جذب مناسب ترین استعدادها مسئله ای است که ضرورت آن بیش از هر زمانی برای سازمان های ایرانی آَشکار شده است. پیرو این نیاز رو به گسترش تلنت یاب با بهره گیری از دانش روز حوزه منابع انسانی و فن آوری اطلاعات اقدام به طراحی پلتفرمی هوشمند برای مدیریت فرایند جذب استعدادها نموده است.

معرفی پلتفرم تحت وب جذب و استخدام تلنت یاب

حصول اطمینان از کیفیت فرایند شناسایی و جذب استعدادها بدون شک اقدامی پایه ای در توسعه پایدار هر کسب و کار است. کیفیتی که با بهره گیری از فن آوری ها و دانش روز بیش از هر زمانی دستیافتنی شده است

به گزارش اخباررسمی به نقل از تلنت یاب، این امر باعث شده شناسایی سرمایه های انسانی مستعد واجد مهارت ها، دانش و نگرش های حرفه ای، به اولویت اصلی بسیاری از مدیران به خصوص فعالان عرصه فن آوری های نوین، تبدیل شود. پیرو این نیاز رو به گسترش تلنت‌یاب با بهره گیری از دانش روز حوزه منابع انسانی و فن آوری اطلاعات اقدام به طراحی پلتفرمی هوشمند برای مدیریت فرایند جذب استعدادها کرده است.

در این پلتفرم تحت وب مجموعه وسیعی از خدمات و ابزارهای مورد نیاز برای ارتقای کیفیت فرایند استخدام به صورت یکپارچه در اختیار سازمان ها قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، مجموعه خدماتی نظیر امکان مدیریت یکپارچه رزومه ها، استفاده از آزمون های روانشناسی معتبر در فرایند جذب به صورت آنلاین، معرفی فرصت های شغلی، توسعه برند کارفرمایی و قابلیت های متعدد دیگر در این پلتفرم گنجانده شده است .

جهت بررسی بیشتر قابلیت ها و امکانات شما می توانید، به بخش معرفی این پلتفرم در وب سایت تلنت یاب مراجعه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاربوم

"کاربوم برای زندگی شغلی بهتر". کاربوم مجموعه ای دانش بنیان است که با هدف همراهی متخصصان ایرانی در مسیر رشد شغلی و حرفه ای شکل گرفته. در کاربوم عمیقا بر این باوریم که شغل بخش مهمی از زندگی همه ما است؛ بنابراین تمام تلاش ما، ایجاد مجموعه خدماتی علمی و یکپارچه است تا در نهایت همراهان کاربوم از شغل خود لذت ببرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]