اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824183116386

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد

اعطای وام 20 میلیون تومانی به تاکسی های فرسوده

کد: 13950824183116386

https://goo.gl/BIVzLX

، (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: 20 میلیون تومان وام از سوی دولت و با آورده 5 میلیون تومان به مالکان تاکسی های فرسوده تعلق می‌گیرد.

اعطای وام 20 میلیون تومانی به تاکسی های فرسوده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ فخر الدین معصوم زاده با اشاره به تردد 2117 دستگاه فرسوده در شهر ارومیه، بیان کرد: ثبت‌نام برای تبدیل به احسن کردن خودروهای فرسوده  از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد.

وی  با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان تاکسی رانی شهر ارومیه 4/8 سال است، خاطر نشان کرد: در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده،  تاکسی‌های  تولید قبل از سال 1385 جزء خودروهای فرسوده شهر ارومیه  محسوب می‌شوند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به طرح اعطای 20 میلیون تومان وام برای هر دستگاه تاکسی فرسوده توسط دولت، گفت: 20 میلیون تومان وام و با آورده 5 میلیون تومان به مالکان تاکسی های فرسوده تعلق می‌گیرد، همچنین خودروی اسقاطی این افراد به مبلغ 5 میلیون تومان خریداری می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه