اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824183186023

رکوردشکنی رویداد بین‌المللی، حضور صاحب‌ نامان جهان

فیلم‌های 79 کشور به جشنواره پویانمایی تهران رسید

کد: 13950824183186023

https://goo.gl/JqzgJc

، تهران , (اخبار رسمی): 79 کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل دهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران حضور خواهند داشت.

فیلم‌های 79 کشور به جشنواره پویانمایی تهران رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، 935 فیلم در بخش مسابقه ایران و 1169 فیلم در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره پویانمایی تهران شرکت می‌کنند.
این در حالی است که نام بسیاری از کشورهای صاحب‌نام و شرکت‌های تراز اول جهان در بین این آثار به چشم می‌خورد. 
بر همین اساس، آخرین مهلت برای ارسال آثار به بخش مسابقه ایران و بین‌الملل تا روز 15 آبان 1395 تعیین شده بود و کار داوری و انتخاب آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره در نیمه اول دی انجام خواهد شد.
این جشنواره هم‌چون دوره‌های گذشته در بخش‌های مسابقه ایران و بین‌الملل، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز برگزار می‌شود.
گفتنی است دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در روزهای 15 تا 19 اسفند 1395 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر