اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825184325600

با حمایت همراه اول

تیم شطرنج زیر 14 ایران قهرمان آسیا شد

کد: 13950825184325600

https://goo.gl/hTGc5X

، تهران , (اخبار رسمی): تیم شطرنج زیر 14 سال ایران، موفق به دریافت عنوان قهرمانی آسیا شد.

تیم شطرنج زیر 14 ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تیم پنج نفره ایران که با حمایت همراه اول در مسابقات قهرمانی زیر 14 سال آسیا شرکت کرده بود، در بخش تیمی در مرحله پایانی با غلبه بر تیم هنگ کنگ موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
همچنین در این مسابقات که در کشور چین برگزار شد، در بخش انفرادی آرش داغلی مدال طلا، مهدی غلامی مدال نقره، کیان پورموسوی و برنا درخشانی مدال برنز دریافت کردند.
پیش از این نیز هستی خسروی که با حمایت همراه اول در مسابقات جهانی دختران زیر 8 سال گرجستان شرکت کرده بود، موفق به دریافت مدال برنز شده بود.
همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود تاکنون علاوه بر حمایت از فدراسیون و تیم های ملی شطرنج، از فدراسیون و تیم های ملی فوتبال، والیبال، بسکتبال، پهلوانی و زورخانه ای و باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی حمایت کرده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران بیش از 56 میلیون مشترک دارد. 1169 شهر و بیش از 69 هزارکیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش اپراتور اول است. ضریب نفوذ همراه اول حدود 74 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل این اپراتور با 271 اپراتور در112 کشور برقرار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش