اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826185026066

«سه روایت از زندگى» به تعویق افتاد

کد: 13950826185026066

https://goo.gl/ZTv6aQ

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش سه روایت از زندگى، که قرار بود از روز دوشنبه یکم آذر ماه، ساعت 19 در سالن کنش معاصر اجراى خود را آغاز کند به تعویق افتاد.

«سه روایت از زندگى» به تعویق افتاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نمایش، طى این خبر، نمایش سه روایت از زندگى از روز پنجشنبه یازدهم آذرماه ساعت 19 در سالن کنش معاصر براى  مخاطبان به روى صحنه مى رود.
ساعده لرستانى کارگردان این اثر در یادداشتى بیان کرد:
نمایشنامه سه روایت از زندگى نوشته ى یاسمینارضا اثرى است که بسیار برای مخاطب امروز جذاب و تأمل برانگیز است. دراماتورژى علیرضا میرزایى نژاد در راستاى حفظ معانى پنهان نمایش قدم برمیدارد و زوایاى دیگرى از شخصیت ها و موقعیت ها را در اپیزود 2و3 در برابر مخاطب قرار میدهد. این نگاه تازه ایست به سرگشتگى انسان و میل او برای دستیابى به چیزهایى که وجودشان نه تنها در زندگى ضرورتى براى تعالى مقام و جایگاه انسانى ندارد، بلکه دست انسان را از برقرارى یک رابطه ى ساده و ضرورى ، در حد ادراک خواسته هاى افراد یک خانواده، کوتاه میکند. قطعاً ارائه ى هر اندیشه و نگاه تازه مستلزم صرف زمان مکفى براى ارائه ى آن است که این مهم اجراى نمایش را به تعویق انداخت.
سه روایت از زندگى به نویسندگی یاسمینا رضا ، دراماتورژى علیرضا میرزایى نژاد و کارگردانى ساعده لرستانى و با بازی ساغر عزیزى، بهزاد جاودان فرد، نازنین کریمى و میثاق زارع تا دهم دى ماه به روی صحنه خواهد بود.
 
دیگر عوامل نمایش عبارتند از:

طراح صحنه و نور: سعید یزدانى / طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد / طراح گریم: احمد نگهبان / مدیر تبلیغات: مریم شریعتى / منشى صحنه: مریم کى احمد / اجراى دکور: دکونج(گروه طراحان کنج) / دستیار کارگردان: پوریا کاوه / موسیقى: آرمین ناظم / طراح پوستر و بروشور: رضا موسوى / عکاس: کیارش مسیبى / ساخت تصاویر ویدئویى و تیزر :آیدا آب پرور و آرش آب پرور( استودیو لانژ) / روابط عمومى و تبلیغات: گروه هنرى پژواک

علاقه مندان به خرید بلیت می توانند به سایت تیکیت مراجعه کرده و یا با شماره رزرو 09355629822تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر