اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826185056066

پس از موفقیت‌های جهانی، وارونگی می‌آید

کد: 13950826185056066

https://goo.gl/kz7PO7

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم سینمایی وارونگی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی بعد از نمایش‌های متعدد جهانی پایان آذر در سرگروه آزاد اکران می‌شود.

پس از موفقیت‌های جهانی، وارونگی می‌آید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، وارونگی بعد از اکران در جشنواره فجر در بخش نوعی نگاه جشنواره کن، هفته فیلم‌های ایرانی در پاریس، جشنواره هامبورگ و جشنواره کمبریج نیز روی پرده رفت و مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. همچنین این فیلم سینمایی توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره مِد ایتالیا را از آن خود بکند.
پخش این فیلم سینمایی بر عهده پخش رسانه فیلمسازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی است.
سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا،علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان بخش و ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم نبات،عباد کریمی بازیگران وارونگی هستند.
در خط داستانی وارونگی آمده است : سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه ی آنها که در گذشته  ناکام مانده، حالا  درآستانه شکل گیری دوباره است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر