اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950830186325606

اپراتورها موظف شدند

پوشش 80 درصدی تلفن همراه در روستاها

کد: 13950830186325606

https://goo.gl/odf37l

، تهران , (اخبار رسمی): مطابق مصوبه اپراتورها موظف هستند 80درصد شهرها و 80 درصد روستاها را پوشش دارند که قبلا تصور این بود که 80درصد شهر و روستا باید پوشش داده شود.

پوشش 80 درصدی تلفن همراه در روستاها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عمیدیان با بیان اینکه پوشش تلفن همراه در روستا و شهرها نباید متفاوت باشد، تصریح کرد: مطابق مصوبه اپراتورها موظف هستند 80درصد شهرها و 80 درصد روستاها را پوشش دارند که قبلا تصور این بود که 80درصد شهر و روستا باید پوشش داده شود.

 وی به ضرورت تکمیل رومینگ ملی توسط اپراتورها اشاره کرد و توضیح داد: تکمیل رومینگ ملی توسط اپراتورها از حساسیت زیادی برخوردار است لذا رومینگ باید میان همه اپراتورها برقرار شود.
 
مدیرعامل شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به وضعیت ارایه سرویس ها برای زایران حسینی گفت: با نصب BTSهای جدید و افزایش ظرفیت پهنای باند و شبکه انتقال داده دیگر هیچ جا نیست که امکان ارتباط برای زایران حسینی نباشد به گونه ای که حتی در کوهپایه ها ظرف کمتر از یک هفته پوشش کامل شد. 
عمیدیان همچنین از امکان استفاده همه مشترکان اپراتورهای داخل کشور از آنتن های نصب شده وای فای در مسیر نجف به کربلا خبر داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]