اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186906386

با اجرای پروژه های متعدد نورپردازی

شب های ارومیه زیباتر می شود

کد: 13950901186906386

https://goo.gl/Pc3KuE

، (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه گفت: پروژه های متعدد نورپردازی ، شب های ارومیه را متحول خواهد کرد.

شب های ارومیه زیباتر می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شهرداری ارومیه، مجتبی علیزاده با اشاره به اجرای پروژه های  نورپردازی  در سطح شهر ارومیه، اظهار کرد:  هم اینک نورپردازی سناریویی مجموعه پل های قویون ، پروژه نورپردازی مولتی کالر درختان چنار خیابان شهید بهشتی،  پروژه نورپردازی دی ام ایکس کل تقاطع های غیر هم سطح  و  نورپردازی چندین المان و دیواره های کاشی شکسته سطح شهر ارومیه در حال اجرا است.

وی با اشاره به نورپردازی  خاص مجموعه پل های قویون، بیان کرد:  این پروژه طی 15 روز آینده همزمان با حلول  ماه ربیع الاول به بهره برداری میرسد.

علیزاده ادامه داد:  پروژه نورپردازی مولتی کالر درختان چنار خیابان شهید بهشتی  نیز آغاز شده است و تا دهه فجر امسال به بهره بهرداری می رسد.

وی  همچنین  از نورپردازی ابنیه های تاریخی شهر ارومیه ، گفت:   با توچه به اینکه رسیدگی به  ابنیه های تاریخی از مسئولیت های سازمان میراث فرهنگی است  و سازمان مذکور   چندان ورود نمی کند، هم اینک نورپردازی باغ معلم مدرسه22 بهمن بدلیل عدم حفظ و حراست مناسب از سوی میراث و آموزش  و پرورش با تخریب مواجه شد ه است .

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه با بیان اینکه پروژه های  نورپردازی  شهر ارومیه از کیفیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد:  بیشتر پروژه های نورپردازی از سال های گذشته  چون زیرگذر ولیعصر و پل نبوت در جای خود در سطح کشور از نظر کیفیت بسیار درخور توجه است .

وی افزود:  اما متاسفانه بیشتر پروژه های نورپردازی با کیفیت  نیز توسط  برخی از شهروندان  تخریب می شود .

علیزاده بااشاره  به اجرای پروژه های نورپردازی نو در سطح شهر ارومیه ، گفت  :  در حال حاضر المانهای نوری جدید و جذابی رو در سطح شهر در حال اجرا است و بخش قابل توجه آن در ایام دهه فجر نصب و  راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های نورپردازی در تقاطع های غیر هم سطح در حال اجرا است، بیان کرد:   نورپردازی مجموعه پل های ابوذر  و تقاطع های غیر هم سطح سرو در حال اجرا است .

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه با اشاره به پروژه نورپردازی در تقاطع غیر هم سطح سرو، اظهار کرد:  در تقاطع غیر هم سطح  سرو ،دیواره کوله های پل با پروژکتورهای رنگی نورپردازی شده  و همچنین درختان لوپهای پل نورپردازی دفنی شده و  همچنین   المان مفهومی موجود در آنجا  جلوه بدیعی در شب ها ایجاد کرده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه