اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187656465

تا دهم آذر ماه

مسابقه عکاسی گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش تمدید شد

کد: 13950902187656465

https://goo.gl/Ca0K2u

، سنندج , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از تمدید مسابقه عکاسی پاکبانان نارنجی پوش خبر داد و گفت: شهروندان می تواند تا دهم آذر ماه سالجاری نسبت به ارسال آثار خود با محوریت پاکبان شهر پاک اقدام نمایند.

مسابقه عکاسی گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش تمدید شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری سنندج، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: با هدف تقدیر از تلاشهای شبانه روزی کارگران خدوم وزحمتکش خدمات شهری برگزاری مراسمی تحت عنوان گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

آرش رخزادی بیان کرد: یکی از برنامه های این گردهمایی برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت پاکبان شهر پاک است.
وی از تمدید مسابقه عکاسی گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش خبر داد و گفت: با هدف مشارکت بیشتر شهروندان مسابقه عکاسی این گردهمایی تا دهم آذر ماه سالجاری تمدید شد.
رخزادی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه عکاسی می توانند آثار خود را در قطع A3 در 3000 dpa به آدرس خیابان امام روبروی اداره گمرک طبقه دوم معاونت خدمات شهری ارسال نمایند.
وی عنوان کرد: در کنار برگزاری مراسم گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش نمایشگاهی از آثار عکاسی شهروندان برگزار می شود وبر اساس رای هیات داوران به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
رخزادی تصریح کرد: در مراسم گردهمایی پاکبانان نارنجی پوش از جوانترین، مسن ترین و همچنین از پاکبانان نمونه تقدیر بعمل خواهد آمد.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از شهروندان در خواست نمود با مشارکت در مسابقه عکاسی این گردهمایی علاوه بر یاری نمودن ما در اجرای بهتر این مراسم، گوشه از زحمات این قشر زحمتکش را به نمایش در آورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری سنندج

پس از اعلام مشروطیت و دگرگونی های سیاسی و اجتماعی در سطح کشور و ایجاد وزاتخانه ها در تهران و تاسیس ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر اهالی کردستان در بیانیه‌ای خواستار تشکیل ادارات در شهرستان‌ها و بلاد دیگر کردستان شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی