اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950904189290005

با هدف توجه به بازخوردهای مخاطبان

نسخه جدید سایت اخبار رسمی رونمایی شد

کد: 13950904189290005

https://goo.gl/dd0BLn

، تهران , (اخبار رسمی): «اخبار رسمی» با استفاده از بازخوردهای دریافتی از کاربران، نسبت به بهبود و ارتقا سایت خبری خود اقدام و امروز این سایت را رونمایی کرد.

نسخه جدید سایت اخبار رسمی رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اخباررسمی، پایگاه خبری نخستین نیوزوایر ایران «اخبار رسمی» در چند ماه اخیر توانست با کمک بازخوردهای دریافتی از کاربران، نسبت به بهبود و ارتقا خود اقدام کند.

بر اساس این گزارش، قسمتی از این موارد مربوط به کاربردپذیری در صفحات بخش پنل روابط‌عمومی بود؛ این بخش به دلیل وجود امکانات متعدد همواره با این مسئله مواجه بود که چگونه می توان امکانات موجود را به اختصار در چند صفحه به کاربر نمایش و معرفی کرد .

همچنین در خصوص ظاهر سایت و جلب نظر مشتریان و شرکت ها نسبت به سهولت و استفاده از تمامی امکانات سایت اخباررسمی نیز جلساتی برگزار شد که نتایج آن در اسرع وقت پیاده سازی شد.

بر همین اساس، یکی از مهمترین مسائلی که در این نرم افزار  به آن  پرداخته شد، معرفی امکانات سایت به کاربران اخباررسمی  است  که با رونمایی نسخه تازه، امکانات جدید در سایت اضافه شده تا  مبحث کاربرد پذیری بیش از پیش ارتقا یابد و امکاناتی را ارائه کند که  در دیگر سایت های مشابه وجود ندارد.

از دیگر مواردی که در چند ماه گذشته بر روی آن تمرکز شد و نتایج مناسبی نیز در عملکرد آن کسب شد، سرعت بارگذاری صفحات سایت است که از نظر تکنینک و سخت افزار پیشرفت مناسبی داشته است.

همچنین باید به طراحی مجدد گرافیک صفحات وب‌سایت خبری اخبار رسمی اشاره شود که طبق قابلیت جدید آن، مشاهده در گوشی‌های موبایل و تبلت امکانپذیر شده است.

در زمینه بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز، وب‌سایت خبری اخبار رسمی پیشرفت های مهمی داشته که در بخش مخصوص اخبار در سایت گوگل (news.google.com) نیز اخبار سایت قابل مشاهده خواهد بود.

فعالیت سایت اخبار رسمی تنها به بهبود و ارتقاء بخش های موجود خلاصه نمی شود و بخش های دیگری مانند بخش پایش خبر، رسانش خبر، ابزارک های خبر و ... به آن اضافه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]