اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190026386

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه خبر داد

تقاطع غیر همسطح امامت امروز افتتاح می شود

کد: 13950906190026386

https://goo.gl/cPDuXq

، (اخبار رسمی): معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه از افتتاح فاز نهایی تقاطع غیر همسطح امامت در 6 آذرماه خبر داد .

تقاطع غیر همسطح امامت امروز افتتاح می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ رضا جوان کیا با اعلام خبر افتتاح فاز نهایی تقاطع غیر همسطح امامت در آذر ماه ، گفت: این تقاطع شامل دو روگذر که  هرروگذر به طول 134 متر  و با عرض 9  متر، تعداد دهانه 7 عدد  با شش عددپایه پی عمیق، تعداد شمعها 54 عدد، سیستم عرشه دال مجوف پیوسته با پایه ها است.

وی با اشاره به اعتبار فاز نهایی تقاطع غیر همسطح امامت، بیان کرد: برای اجرای فاز نهایی تقاطع غیر همسطح امامت در حدود 250 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه ادامه داد: فاز اول تقاطع امامت شامل زیرگذر(تونل) در امتداد بلوار امام علی به امامت به طول 815 متر طول با هدف روان سازی ترافیک در تیرماه 92 آغاز و درسال 93 به بهره برداری رسید .

وی افزود: بعد از گشایش فاز اول امامت ، فاز دوم آن شامل دو روگذر در محور امامت - امام علی و یک زیرگذر از سمت مولوی به برق وارد فاز اجرایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه