اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190036386

برگزاری نخستین جشنواره عکس پاییزی از باغات ارومیه

کد: 13950906190036386

https://goo.gl/VpIdO8

، (اخبار رسمی): مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه از برگزاری نخستین جشنواره عکس پاییزی از فضای سبز و باغات ارومیه خبرداد.

برگزاری نخستین جشنواره عکس پاییزی از باغات ارومیه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، امرزوه انسان ساکن در شهر ها روز به روز از طبیعت دورتر شده و در عین حال این نوستالژی در کنارخانواده بودن و مرور خاطرات  در فضا های سبز شهری با دنیای مجازی  عجین شده و بیشتر این دنیای مجازی است که برآن سبقه گرفته و منجر به کم رنگ شدن حضور انسان ها در دامان طبیعت شده است.این در حالی است که  تنها دلخوشی او همین پارک ها و درختان و باغاتی است که به صورت پراکنده در شهرها و حاشیه آن جلوه گری  می کنند .اینجاست که باید قدر این نشانه ها و نمایندگان طبیعت را بدانیم و برای آن ارزش قائل بشویم وبا آن آشتی کنیم، طبیعتی که زیبایی آن در فصل پاییز به اوج خود می رسد و چشم و دل  هر رهگذری را می نوازد . در این میان زبان هنر تاثیر گذار ترین اهرم برای جلب توجه شهروندان و گوشزد کردن این مهم است .بدین منظور اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه،  نخستین جشنواره‌ی عکس پاییزی را  با هدف ارج نهادن و تبیین اهمیت فضاهای شهری و باغات ارومیه که امروزه  غبار فراموشی بر چهره آن نشسته و ذره ذره شاهد تفکیک آن و قد برافراشتن بناهای بلند  در آن هستیم، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، اشاعه فرهنگ نگهداری و توسعه فضای سبز، نگاه خلاقانه به فضای سبز شهر و باغات ارومیه و دید هنری در رابطه با زیبایی های فضای سبز و باغات ارومیه  با شرکت شهروندان  برگزار می کند .

 ناصر رکاب، مدیر روابط عمومی  و امور بین الملل شهرداری ارومیه در این خصوص اعلام کرد: نخستین جشنواره عکس پاییزی  در ارومیه  بر گزار می شود.

رکاب  با اشاره به موضوع عکس های نخستین جشنواره عکس پاییزی، گفت: موضوع  عکس ها باید با محوریت فضاهای سبز شهری و باغات ارومیه باشد.

وی با بیان اینکه هر عکاس درهر بخش می تواند حداقل 2 اثر را به دبیرخانه نخستین مسابقه عکسی پاییزی در قالب cd  از طریق ارسال حضوری به دبیرخانه جشنواره و یا  از طریق آدرس ایمیل به نشانی info@urmia .ir  ارسال نماید،  تصریح کرد: عکس های می بایست با فرمتJPEG  و با کیفیت اصلی ارسال شود.

رکاب گفت: آثار می‌بایست کاملاً مستند بوده و از هرگونه دستکاری یا حک و اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش می‌سازد اجتناب شود.

وی با اعلام اینکه شرکت برای عموم علاقمندان آزاد است، عنوان کرد:  نام و نام خانوادگی  و مکان عکس باید در عکس ارسالی قید شود.

مدیر روابط عمومی  و امور بین الملل شهرداری ارومیه با بیان اینکه برگزار کننده حق استفاده از آثار برتر را در تالیفات، پوسترها با ذکر نام صاحب اثر بر خود محفوظ می دارد، اظهار کرد: آثار برگزیده به صورت کتابچه با ذکر صاحب اثر و برگزاری نمایشگاهی بعد از مراحل دواری به دید عموم گذاشته می شود.

وی با اشاره به جوایز نخستین  جشنواره عکس پاییزی، بیان کرد: از میان آثار رسیده به دبیرخانه، حداکثر 2عکس در هر بخش و در مجموع 5اثر برگزیده  می شود.

مدیر روابط عمومی  و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: داوری آثار ارسال شده به نخستین جشنواره‌ی عکس  پاییزی منظر فضای سبز  و باغات شهر ارومیه توسط اساتید و متخصصان رشته عکاسی  انجام می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را  20 آذرماه 1395 اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند جهت اطلاع بیشتر با دبیرخانه جشنواره  با شماره تماس 33431209- 044 ، 33440628-044 در ارتباط باشند و یا به صورت  حضوری به دبیرخانه جشنواره به آدرس میدان انقلاب –روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]