اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191166386

با حضور مسئولان استانی و شهری و نظامی ارومیه

تقاطع غیر همسطح امامت به بهره برداری رسید

کد: 13950907191166386

https://goo.gl/VLynlU

، (اخبار رسمی): همزمان با هفته بسیج،فاز نهایی تقاطع غیر همسطح امامت با حضوراستاندار و معاونین، شهردار، اعضای شورای شهر، نماینده مردم،فرمانده سپاه شهدا و سایر مسئولان و مردم ارومیه به بهره برداری رسید.

تقاطع غیر همسطح امامت به بهره برداری رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، همزمان با هفته بسیج، فاز نهایی تقاطع غیر همسطح امامت با حضوراستاندار و معاونین، شهردار، اعضای شورای شهر، نماینده مردم،فرمانده سپاه شهدا و سایر مسئولان و مردم به بهره برداری رسید.

شهردار ارومیه در مراسم افتتاحیه فازنهایی تقاطع غیرهمسطح که با حضور استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم ارومیه، اعضای شورای شهر ، فرمانده سپاه شهدای استان و سایر مسئولان و مردم برگزار شد،  با بیان اینکه با افتتاح   فاز نهایی تقاطع غیر هم سطح امامت،  یکی از پروژه های اصلی عمرانی شهر ارومیه به اتمام رسید،  افزود:  با افتتاح این پروژه  شاهد  رفع گره ترافیکی وعبور ومرور روان  و در نتیجه کاهش بخشی از آلودگی هوا در این منطقه خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه پروژه تقاطع غیر هم سطح امامت در راستای اجرای  سیا ست های بودجه ای سال 95 شورای اسلامی شهر ارومیه گشایش یافت،  اظهار  داشت:  این پروژه در کمترین زمان ممکن  با وجود کمبود اعتبار در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و  با تفکر بسیجی ،  حمایت شورای اسلامی شهر، همکاری موسسه امین، حمایت های استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه، تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری ارومیه  و حمایت های  بی دریغ شهروندان به بهره برداری رسید.

شهردار ارومیه با یادآوری اینکه تقاطع غیر هم سطح امامت با تفکر بسیجی و همزمان با هفته بسیج گشایش یافت،  تاکید کرد:  تفکر بسیجی باید در اجرای  تمام پروژه های شهری چه عمرانی و چه اجتماعی و فرهنگی  نمود پیدا کند.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهم سطح امامت از نظر نوع طراحی بی نظیر است، بیان کرد:  با گشایش این پروژه مشکل دفع آب سطحی  در این نقطه از شهر رفع می شود.

 حضرت پور اعتبار پروژه را 250  میلیارد ریال عنوان کرد و  در خصوص مختصات فنی آن  گفت: فاز نهایی تقاطع غیر همسطح امامت  شامل دو روگذر که  هرروگذر به طول 134 متر  و با عرض 9  متر، تعداد دهانه 7 عدد  با شش عددپایه پی عمیق، تعداد شمعها 54 عدد، سیستم عرشه دال مجوف پیوسته با پایه ها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه