اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193784772

همکاری اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی با زودل

کد: 13950913193784772

https://goo.gl/8cCSAQ

، تهران , (اخبار رسمی): اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی فلزی (آشپزخانه)، در راستای بهبود فرآیند کسب و کار بین‌المللی، صادرات، بازاریابی و معرفی مناسب محصولات داخلی اعضای این اتحادیه در عرصه بین‌المللی، تفاهمنامه‌ای را با شرکت زودل امضا کرد.

همکاری اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی با زودل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از زودل، اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی فلزی (آشپزخانه)، در راستای بهبود فرآیند کسب و کار بین‌المللی، صادرات، بازاریابی و معرفی مناسب محصولات داخلی اعضای این اتحادیه در عرصه بین‌المللی، تفاهمنامه‌ای با شرکت پارسیان کسب و کار هم‌محله با نام تجاری زودل امضا کرد.

شرکت زودل پیشروترین دروازه صادرات آنلاین ایرانی با هدف تسهیل تجارت و به منظورکمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است.

شرکت‌ها و صنایع مختلف می‌توانند محصولات خود را از طریق وب‌سایت زودل معرفی کنند و با استفاده از خدمات بازرگانی و بازاریابی این وب‌سایت درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

شایان ذکر است، انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی، انجمن سنگ ایران و سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز پیش از این همکاری خود را با زودل آغاز کرده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زودل (Zoodel)

زودل (Zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت و برای کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در وبسایت زودل معرفی کرده و با خدمات بازاریابی ما درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]