اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193895617

20 روستای جزیره قشم زیر پوشش آموزش های خانواده

کد: 13950913193895617

https://goo.gl/EphrYY

، تهران , (اخبار رسمی): مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره های آموزش خانواده با محوریت مهارت های زندگی، فرزند پروری، ارتباط زوجین و پیشگیری از اعتیاد در 20 روستای این جزیره خبر داد.

20 روستای جزیره قشم زیر پوشش آموزش های خانواده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، میترا مشرقی مقدم روز شنبه گفت: محورهای آموزش خانواده براساس نیاز سنجی انجام شده در هفت روستای جزیره قشم و با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار دفتر امور بانوان و خانواده این سازمان قرار گرفت.

وی، از کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد روحیه نشاط و تعامل سازنده بین زوجین و افزایش دانش و آگاهی های مورد نیاز بانوان به عنوان اهداف مهم اجرای این طرح در روستاهای جزیره قشم نام برد.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم افزود: مهارت های عنوان شده توسط دو تن از مدرسان NGO های فعال در جزیره قشم با مدرک کارشناسی در حوزه روانشناسی بالینی و مدرک مربی گری از مرکز مشاوره دانشگاه تهران به بانوان روستاهای جزیره قشم تدریس می شود.
به گفته وی، در اولین گام از آموزش مربوط به حوزه خانواده، مباحث مربوط به مهارت های زندگی و فرزند پروری در چهار روستای طبل، گیاهدان، سهیلی و گورزین به بیش از 300 شرکت کننده ارائه شد.
مشرقی مقدم ادامه داد: مدرسان دوره های آموزشی هر روز با حضور در یکی از 20 روستای انتخاب شده جزیره قشم، دانش خود در زمینه مهارت های زندگی و فرزند پروری را به شرکت کنندگان ارائه می کنند.
وی گفت: این هفته بانوان روستاهای دیرستان، گوری و مسن از مباحث حوزه فرزند پروری و شرکت کنندگان روستاهای شیب دراز و سوزا از آموزش های مربوط به ارتباط زوجین و بانوان روستای دوستکوه نیز از برنامه های پیشگیری از اعتیاد که توسط مدرسان ارائه می شود، استفاده می کنند.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: 10 روستای دیگر جزیره قشم نیز پس از اتمام آموزش های شش روستای یاد شده از مباحث کلی این طرح بهره خواهند برد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و حدود 120 هزار نفر جمعیت با داشتن 67 روستا به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد قشم

جزیره قشم، واقع در تنگه هرمز، از وضعیت خاص بین خلیج فارس و اقیانوس هند بهره می برد. مرز آبراهی تمامی کشورهای حاشیه ( ایران، عراق، کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و عمان) تقریبا از سواحل جنوبی آن عبور می کند و تمام ترافیک هوائی شرق و غرب از فراز آسمان قشم می گذرد. جزیره با تمام خصوصیاتش، دریچه ای است به خلیج فارس. بنابراین قشم بر بلندای کانالی ایستاده است که حجم وسیعی از نفت و گاز جهان همیشه و برای 100 سال آینده، از آنجا منتقل می شود. همین موقعیت خاص است که قشم را از سایر جزیره های خلیج فارس متمایز می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه