اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194105797

کشف 7 تن و 700 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

کد: 13950914194105797

https://goo.gl/QiVmH9

، تهران , (اخبار رسمی): آبان ماه گذشته هفت تن و 700 کیلو انواع موادمخدر در استان هرمزگان کشف شد.

کشف 7 تن و 700 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردارعزیزاله ملکی،فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبرگفت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ، پلیس استان هرمزگان با پیگیری و اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی استان در آبان ماه امسال، 6 باند موادافیونی را متلاشی و 630 قاچاقچی،توزیع کننده، معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کرد.

وی با اشاره به توقیف 84 دستگاه خودرو و موتورسیکلت، از کشف هفت تن و 700 کیلو انواع موادمخدر در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: از این میزان مواد کشف شده، پنج تن و 744 کیلو تریاک، یک تن و 641 کیلو حشیش، 308 کیلو هروئین و هفت کیلو سایر مواد بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 49 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی ،کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون گریز گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب ماموران در شناسایی و کشف جرایم، از این پس با جدیت بیشتری با مجرمان برابر قانون رفتار می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون