اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194655757

اقبال شاکری بیان کرد

ضرورت راه اندازی رادیو مدیریت شهری

کد: 13950914194655757

https://goo.gl/svrnLl

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت : در ایامی که بارش برف سبب اختلال در معابر بزرگراهی و فرعی شده بود ضرورت وجود رادیو خاص مدیریت شهری بیش از پیش احساس شد.

ضرورت راه اندازی رادیو مدیریت شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اقبال شاکری در سیصد و نهمین جلسه شورا با اشاره به عدم اطلاع رسانی صحیح در ایام برفی پایتخت گفت: در روزهایی که برف پایتخت را فرا گرفته بود انصافا زحمات زیادی کشیده شد تا شهروندان دچار زحمت نشوند اما آنچه موجب برخی اختلالات در تردد ها می شد عدم اطلاع رسانی صحیح بود .

شاکری در ادامه افزود: به نظر می رسد ضرورت راه اندازی یک شبکه رادیو خاص مدیریت شهری که اطلاعات عمیلاتی به شهروندان بدهد احساس می شود.

رییس کمیته عمران شورا افزود: رعایت انضباط شهری به میزان 30 درصد ترافیک را کاهش خواهد داد و اطلاع رسانی درست و صحیح یکی از مواردی است که می تواند موجب افزایش انضباط شهری شود .

شاکری همچنین خواستار شد که پلیس راهنمایی رانندگی در ایام عادی سال با جدیت اعمال قانون کند تا در روزهای بحرانی با مشکل مواجه نشویم . برخورد با خودروهایی که پلاک های خود را در هنگام ورود به محدوده طرح ترافیک مخدوش می کنند یکی از این موارد است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | رسانه‌ها