اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195335797

کشف 5 میلیون نخ سیگار قاچاق در یزد

کد: 13950915195335797

https://goo.gl/VcM35k

، تهران , (اخبار رسمی): ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در بازرسی از دو دستگاه کامیونت "ایسوزو" تعداد پنج میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال کشف کردند.

کشف 5 میلیون نخ سیگار قاچاق در یزد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس آگاهی استان یزد در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر بارگیری و حرکت دو محموله بزرگ سیگار قاچاق از جنوب کشور به سمت استان های مرکزی بررسی موضوع و توقیف خودروهای حامل این محموله دخانی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ضمن کنترل محورهای مواصلاتی دو دستگاه کامیونت "ایسوزو" حامل محموله دخانی را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

حسین رضایی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از این خودروها، پنج میلیون نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق را به ارزش 12 میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری دو متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: محموله کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون