اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195345797

نقش تعیین کننده خانواده در تثبیت اراده فرد معتاد

کد: 13950915195345797

https://goo.gl/id99UA

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از بازپروری معتاد خانواده نقش تعیین کننده ای در تثبیت اراده او دارد.

نقش تعیین کننده خانواده در تثبیت اراده فرد معتاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، نهمین کمیسیون مبارزه با مواد مخدر به ریاست سردار مسعود خرم نیا،فرمانده انتظامی استان کردستان در محل سالن جلسات انتظامی استان برگزار شد.

سردار خرم نیا در این کمیسیون به جنگ نرم دشمنان با نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: در دنیای مدرن یکی از اهداف قوی دشمن برای نفوذ، بهره گیری از شبکه های مجازی می باشد لذا از همین بستر برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کرده و به تبلیغ و عرضه انواع مواد مخدر نیز می پردازند.

خرم نیا در این خصوص افزود: برای مقابله با این هجمه دشمن بایستی با راهکارهایی از قبیل همیاری سایر دستگاه ها، مشارکت های اجتماعی و استفاده از توان و ظرفیت های مردمی بهره برد.

وی در این خصوص به مراکز دانش بنیان و ورود نخبگان در امر مبارزه با اعتیاد پرداخت و گفت: شرکت های دانش بنیان با اتکاء به وجود نخبگان علمی می توانند در خصوص مبارزه با اعتیاد و بازپروری قطعی معتادان گام های موثری را بردارند.

خرم نیا در بخش دیگری از سخنان خود به نقش خانواده در بازپروری افراد معتاد اشاره کرد و گفت: بعد از بازپروری معتاد خانواده نقش تعیین کننده ای در تثبیت اراده او دارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در خاتمه عنوان کرد: معاونت اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر باید در مقاطع پایه نسبت به آموزش همگانی اقدام و در این راستا از ظرفیت مشاوران بهزیستی و... استفاده کنند.

گفتنی است، سردار خرم نیا به هماهنگی های لازم جهت مستندسازی از وضعیت بازپروری معتادان در کمپ های ترک اعتیاد و همچنین کیفیت ارائه خدمات در آن مراکز نیز تاکید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون